کشته و زخمی شدن یک سوختبر و سه تن از اعضای خانواده‌اش بر اثر سانحه رانند‌گی

در یک سانحه رانندگی در محور خاش به سوران، یک سوختبر بلوچ و سه تن از اعضای خانواده‌اش کشته و زخمی شدند. 

telegram cloud photo size 4 6048825519719432487 y

به گزارش کولبرنیوز، به نقل از حال‌وش، روز پنج‌شنبه دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، بر اثر سانحه رانندگی یک خودرو سوختبر بهمراه سه تن دیگر از اعضای خانواده‌اش در محور خاش به سوران در استان سیستان و بلوچستان، دو تن جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تا لحظه تنظیم این گزارش، از هویت جانباختگان و مصدومین این حادثه اطلاعی حاصل نشده است.

سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آوردەاند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند. با استناد به گزارش فعالین بلوچ در سال ۲۰۲۳ میلادی دستکم ۱۷۲ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ۴۲ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی که از این آمار ۱١ تن کودک بودند.

کولبرنیوز

Next Post

نوسود؛ کشته شدن یک کولبر با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی+ویدیو

ش مارس 23 , 2024
پیمان احمدی کولبر اهل شهر جوانرود با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود کشته شد. به گزارش کولبرنیوز روز شنبه چهارم فروردین‌ماه ١۴٠۳، بر اثر تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود یک کولبر کشته شد. هویت این کولبر “پیمان احمدی”، ۳۵ ساله و اهل شهر جوانرود می‌باشد. لازم […]
telegram cloud photo size 4 6048684842360619093 y

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی