کشته و زخمی شدن دو سوختبر بلوچ بر اثر واژگونی خودرو در زاهدان

دو سوختبر بلوچ بر اثر واژگونی خودرو در محور زابل به زاهدان کشته و زخمی شدند.

براهویی
ادریس براهویی سوختبر کشته شده در حادثه

به گزارش رسیدە روز شنبه 10 اردیبهشت ماه 1401 دو سوختبر بلوچ بر اثر واژگونی خودرو در محور زابل به زاهدان کشته و زخمی شدند. هویت سوختبر کشته شده “ادریس براهویی” 25 ساله فرزند حاجی امیرمحمد اهل روستای “حرمک” و هویت سوختبر زخمی شده “عرفان براهویی” فرزند نعمت‌الله عنوان شده است.

این دو سوختبر در زابل بارگیری کرده و در حال تردد به سمت زاهدان بوده‌اند که خودرو پژو 405 آنها واژگون شده است. بر اثر این واژگونی، ادریس به دلیل شدت جراحات جان باخته و عرفان زخمی شده است. علت واژگونی خودروی این دو سوختبر خواب آلودگی عنوان شده است.

این در حالی است که در سال 2021 دستکم 87 سوختبر هنگام سوختبری با تیراندازی مستقیم ماموران و یا بر اثر سانحه جان خود را از دست داده‌اند که از میان جان باختگان، سه مورد کودک زیر 18 سال بوده‌اند و همچنین در سال 2021 بیش از 31 سوختبر بلوچ زخمی شده‌اند.

کولبرنیوز

Next Post

خبر فوری: شعبان محمدی، اسکندر لطفی و مسعود نیکخواه نیمه شب بازداشت شدند

ی مه 1 , 2022
نیروهای امنیتی نیمه شب گذشته سه عضو هیئت مدیره انجمن صنفی معلمان در مریوان را بازداشت کردند. به گزارش کولبر نیوز نیمه شب گذشته نیروهای امنیتی و سرکوبگر رژیم سه عضو هئیت مدیره انجمن صنفی معلمان کردستان در مریوان، شعبان محمدی، اسکندر لطفی و مسعود نیکخواه را در مسیر سنندج […]
shaban

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی