کشته و زخمی شدن دو سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی در واش

به گزارش رسیده امروز 5 اردیبهشت ماه 1401 در پی تیراندازی نیروهای نظامی به خودروی دو سوختبر بلوچ در شهرستان واش یک سوختبر کشته و سوختبر دیگر زخمی شد.

01

هویت سوختبر کشته شده “منیر محمدزهی” فرزند حاج سیف‌الدین ساکن “دزآپ” عنوان شده است و از هویت شهروند زخمی شده تا زمان تنظیم این خبر اطلاعی در دسترس نیست.

گفته می‌شود نیروهای مستقر در ایست بازرسی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان واش با تیراندازی مستقیم به سمت این خودرو سوختبر تیراندازی کرده‌اند.

گفتی است که خودروی منیر در هنگام تیراندازی نیروهای نظامی خالی بوده و هیچ باری به همراه نداشته است که آنها بدون ایست و هشدار به سمت خودروی وی تیراندازی کرده‌اند.

این در حالی است که در سال 2021 دستکم 87 سوختبر هنگام سوختبری با تیراندازی مستقیم ماموران و یا بر اثر سانحه جان خود را از دست داده‌اند که از میان جان باختگان، سه مورد کودک زیر 18 سال بوده‌اند و همچنین در سال 2021 بیش از 31 سوختبر بلوچ زخمی شده‌اند.

Next Post

ضرب و شتم یک کولبر در نوارمرزی نوسود + ویدیو

د آوریل 25 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it بر اساس گزارش رسیده روز شنبه‌ سوم اردیبهشت‌ماه 1401 یک کولبر به نام “محمد مرادی” اهل ثلاث‌باباجانی در نوارمرزی نوسود مورد ضرب و شتم نیروهای هنگ‌مرزی قرار گرفت. همان طور که در ویدیویی که قبلاً آن را در کولبر نیوز […]
vlcsnap 2022 04 25 22h03m22s071
Telegram Channel