کرمانشاه؛ بازداشت پارسا قبادی از آسیب دیدگان انقلاب ژینا، توسط نیروهای امنیتی

پارسا قبادی شهروند اهل شهر کامیاران و ساکن کرمانشاه، از آسیب دیدگان انقلاب ژینا، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

telegram cloud photo size 4 6039577772231345105 y

به گزارش کولبرنیوز روز دوشنبه ١٣ شهریورماه ١۴٠٢، پارسا قبادی شهروند اهل شهر کامیاران و ساکن کرمانشاه، از آسیب دیدگان انقلاب ژینا، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

بر اساس این گزارش، بازداشت پارسا قبادی بدون ارائه حکم قضایی در محل کار پدرش واقع در کرمانشاه صورت گرفته است.

در این گزارش آمده است که، پارسا قبادی کماکان نیز تحت درمان است و از زمان بازداشت تاکنون از دسترسی به داروهایش محروم مانده است.

گفته می‌شود، علی‌رغم مراجعات خانواده قبادی به نهادهای قضایی و امنیتی برای کسب اطلاع از سرنوشت فرزندشان، مسئولان از ارائه پاسخی روشن به آن‌ها امتناع کرده‌اند.

از اتهامات مطروحه علیه این شهروند و محل نگهداری وی اطلاعی در دست نیست.

پارسا قبادی، متولد پنجم آبان‌‌ماه ۱۳٨۳، فرزند فرهاد و پروانه، اهل روستای “شاهینی” از توابع شهر کامیاران و ساکن در کرمانشاه است. وی در جریان اعتراضات سراسری ١۴٠١ بر اثر اصابت گلوله ماموران از ناحیه چشم آسیب دید.

کولبرنیوز

Next Post

مهاباد؛ انتقال هیوا شباهنگ به زندان ارومیه

پ سپتامبر 7 , 2023
هیوا شباهنگ شهروند اهل شهر مهاباد پس از اتمام مراحل بازجویی به زندان ارومیه منتقل شده است. به گزارش کولبرنیوز، هیوا شباهنگ شهروند اهل شهر مهاباد پس از اتمام مراحل بازجویی به زندان ارومیه منتقل شده است. بر اساس این گزارش هیوا شباهنگ با وجود گذشت بیش از ۲۳ روز […]
photo 2023 09 07 18 15 41

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی