کامیاران؛ نگرانی‌ در خصوص وضعیت سلامتی کمال لطفی

کمال لطفی پدر رضا لطفی از جانباختگان انقلاب ژینا در دهگلان، که در زندان کامیاران محبوس می‌باشد، پس از اعزام کوتاه مدت به بیمارستان توحید سنندج، بدون اتمام دوران درمان مجدداً به زندان بازگردانده شد.

image 3

به گزارش کولبرنیوز، کمال لطفی پدر رضا لطفی از جانباختگان انقلاب ژینا در دهگلان، که در زندان کامیاران محبوس می‌باشد، بر اثر وخامت اوضاع سلامتی به بیمارستان توحید شهر سنندج منتقل شده است. طبق این گزارش آقای لطفی بدون اتمام دوره درمان مجدداً به زندان کامیاران منتقل شده است.
کمال لطفی روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، به نشانه اعتراض به وضعیت خود، در زندان شهر کامیاران دست به اعتصاب غذا زده است.
لازم به ذکر است که خانواده‌های دادخواه جانباختگان و زندانیان اعتراضات اخیر، با فشارهای شدید امنیتی روبرو هستند و بسیاری از این خانواده‌ها با تهدید و بازداشت مواجه شدەاند. در تازەترین اقدام برای تحت فشار قراردن خانواده‌های دادخواه، روز جمعە ١٩ خردادماه ۱۴۰۲، دو مینی‌بوسی که حامل خانوادە جانباختگان شهر سنندج، دیواندرە و دهگلان بود از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

رضا لطفی، فرزند کمال لطفی، ۲۰ ساله، در تاریخ ۲۸ شهریورماه سال ١۴٠١، در جریان انقلاب ژینا در شهرستان دهگلان با تیراندازی مستقیم نیروهای امنیتی جانش را از دست داد.

Next Post

اصفهان؛ برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات توماج صالحی

د جولای 3 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات توماج صالحی، خواننده رپ اعتراضی در شعبه یکم دادگاه انقلاب اصفهان برگزار شد. به گزارش کولبرنیوز، روز یک‌شنبه ١١ تیرماه ١۴٠٢، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات توماج صالحی در شعبه یکم دادگاه انقلاب اصفهان به […]
photo 2023 07 03 10 21 41
Telegram Channel