کاشت نهال در آبیدر سنندج به مناسبت چهارمین سالگرد جانباختن فعالین محیط‌زیست مریوان

کاشت بیست اصل نهال بلوط در اطراف کانی میرزا زمان در دامنه کوه آبیدر و هفت آسیاب(حەفت ئاسیاو) توسط جمعی از فعالین محل سنندج به مناسبت چهارمین سالگرد جانباختن فعالین محیط‌زیست مریوان.

photo 2022 08 24 20 39 27

به گزارش رسیده به کولبر نیوز امروز چهارشنبه دوم شهریورماه ۱٤۰۱، جمعی از فعالین مدنی و محیط‌زیستی شهر سنندج، به مناسبت چهارمین سالگرد جانباختن فعالین محیط‌زیست مریوان اقدام به کاشت بیست اصل نهال بلوط در اطراف کانی میرزا زمان در دامنه کوه آبیدر و هفت آسیاب(حەفت ئاسیاو) کردند.

شریف باجور فعال مدنی و فعال محیط زیست اهل مریوان و از اعضای هیئت مدیره انجمن سبز چیا و مسئول اطفای حریق این انجمن بود. او که در سوم شهریور ۱۳۹۷ به همراه امید کهنه‌پوشی از اعضای انجمن سبز چیا و محمد پژوهی و رحمت حکیمی‌نیا از جنگل‌بانان منطقه برای مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های روستای پیله و سلسی به آن جا رفته بودند، گرفتار آتش شدند و جان باختند.

Next Post

زخمی شدن یک کولبر در نوارمرزی بانه

پ آگوست 25 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it زخمی شدن یک کولبر اهل شهرستان سردشت با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه. به گزارش رسیده به کولبر نیوز روز سه‌شنبه اول شهریورماه ۱٤۰۱ یک کولبر اهل شهرستان سردشت با نام “آراس محمدپور” با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی […]
photo 2022 08 25 08 04 37
Telegram Channel