پیرانشهر؛ بازداشت شش شهروند توسط نیروهای امنیتی

شش شهروند اهل شهرستان پیرانشهر، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند.

photo 2023 06 12 11 11 39

به گزارش کولبرنیوز بامداد روز یک‌شنبه ۲١ خردادماه ۱۴۰۲، نیروهای امنیتی شهر پیرانشهر اقدام به بازداشت فله‌ای شهروندان کرده و جمال رسول‌زاده، محمد محمود فقه، صدرالدین قیطران، عبدالرحمن قیطران، حبیب خشنود و خضر محمدپور را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.
بامداد یک‌شنبه ۲١ خردادماه ۱۴۰۲، جمال رسول‌زاده و محمد محمود فقه اهل روستای “خورینج” از توابع پیرانشهر بدون ارائه حکم قضایی و با توسل به خشونت از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند.
از سوی دیگر، عبدالرحمن قیطران و صدرالدین قیطران اهل روستای “کانی ملا” که برادر همدیگر هستند، بامداد یک‌شنبه ٢١ خردادماه ۱۴۰۲ در منزل شخصی بدون ارائه حکم قضایی و با توسل به خشونت بازداشت گردیدند.
در همان روز حبیب خشنود و خضر محمدپور اهل روستای “کانی ملا” از توابع پیرانشهر نیز بدون ارائه حکم قضایی در روستای “اشنوزنگ” از توابع پیرانشهر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.
تا زمان انتشار این خبر، از دلیل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شش شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

به مناسبت روز جهانی مبارزه علیه کار کودکان

د ژوئن 12 , 2023
اقبال مسیح (که خیلی‌ها به او لقب اسپارتاکوس زمان داده‌اند) جوان‌ترین فعال کارگری جهان بود که در ۱۲ سالگی تبدیل به یک قهرمان شده بود. جمله معروف او این است: «من دیگر از ارباب نمی‌ترسم، حالا آنها باید از من بترسند». بردگی کودکان قهرمان کیست و قهرمانی چیست؟ برخی از […]
photo 2023 06 12 12 18 53

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی