پیدا شدن جنازه یکی از سه کولبر مفقود شده در مرز ترکیه

جنازه بارزان میهنی یکی از سه کولبر مفقود شده در مرز ترکیه پس از بیش از صد روز پیدا شد.

میهنی

بنابه گزارش های منتشر شده امروز شنبه 17 اردیبهشت 1401 جنازه ی یکی از سه کولبر مفقود شده در مرز ترکیه با هویت “بارزان میهنی” فرزند شوکت اهل روستای “باوان” از توابع منطقه ی مرگور ارومیه در روستای “گلشم” در خاک ترکیه پیدا شد.

photo 2022 05 06 00 20 57 1

سه کولبر با نام‌های “اسعد سیدانی‌فرد” فرزند رحیم متاهل و دارای سه فرزند، “بهلول سیدانی‌فرد” فرزند کریم متاهل و دارای سه فرزند و “بارزان میهنی” فرزند شوکت اهل روستای “باوان” از توابع منطقه مرگور اورميه، از ظهر روز پنج‌شنبه 23 دی ماه سال گذشته، در برف و کولاک دره “بنار” ناپدید شده‌ بودند که با گذشت صد و چهارده روز از وضعیت 2 تن از آن ها ” اسعد سیدانی‌فرد و بهلول سیدانی‌فرد” هیچ اطلاعی در دست نیست.
لازم به یادآوری است که، نیروهای مسلح ایران و نیروهای هلال‌احمر هنوز برای یافتن این کولبرها به مردم هیچ کمکی نکرده، اگر چه قرار بود نیروهای دولتی ایران با هلی‌کوپتر شروع به جستجو کنند ولی هنوز به وعده‌های خود عمل نکرده‌ و حتی فرماندار اورميه مردم را تهدید کرده است که دیگر به آنها اجازه جستجوی نخواهد داد و در صورت جستجو از طرف مردم به یگانهای مرزی و نظامی دستور شلیک مستقیم داده شده است.

Next Post

بی‌‏خبری از وضعیت فعالین کارگری بازداشت شدە شهر بانە

ی مه 8 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it دوازدە روز بی‌‏خبری از وضعیت شش فعال کارگری اهل شهرستان بانە کە در اطلاعات سپاە سنندج در بازداشت هستند. براساس گزارشی کە امروز شنبە ١٧ اردیبهشت‏ ماە بە کولبر نیوز رسیدە است، خانوادەهای شش فعال کارگری بازداشتی بانە بعد از […]
photo 2022 05 06 16 02 36 copy 1
Telegram Channel