پیام کمیته مرکزی کومه‌له در ستایش پیروزی اعتصاب عمومی دهم بهمن‌ماه

کمیته مرکزی کومه‌له

مردم مبارز!
روز دهم بهمن ماه ۱۴۰۲ صفحه درخشان دیگری به مبارزات ریشەدار مردم کوردستان اضافه گردید. اعتصاب قاطعانه شما جوابی دندان‌شکن به جمهوری اسلامی بود که اقدامات جنایتکارانه و ماشین کشتارش را در زندان‌ها متوقف نمی‌کند. پاسخ کوبنده مردم حق‌طلب و آزادیخواه کوردستان به فراخوان اعتصاب عمومی در اعتراض به اعدام‌های اخیر، آشکارا نشان داد که چه ارادە محکمی در پشت مبارزه جهت رسیدن به پیروزی در کوردستان خوابیده و چگونه مردم کوردستان انقلاب ژینا را خود جرقه برپایی آن‌را زدند، در سنگرها و عرصه‌های جدیدی که ریشه در سنت‌های پیشرو جنبش انقلابی خلق کورد دارند، ادامه خواهند داد. مردم کوردستان نشان دادند که اعدام جبونانه جوانان در زندان‌های رژیم، نه تنها اراده آن‌ها را متزلزل نخواهد کرد بلکه با نیروی دو چندان بیشتر اهداف و آرمانهای پیشرو خود را پی می‌گیرند.
مردم کوردستان نشان دادند که به حق شایسته آنند تا در جامعه‌ای آزاد، برابر و مرفه و در امنیت و آسایش زندگی کنند. آن‌ها نشان دادند که دیگر اجازه نخواهند داد که حقوق اولیه و انسانی و کرامتشان پایمال شده و اعدام فرزندان دربند خود را برای رژیم اسلامی بسیار هزینه‌بردار کردند. به این مناسبت به مردم انقلابی کوردستان در به پیروزی رساندن این حرکت تاریخی صمیمانه تبریک می‌گوییم و از همه رفقای کومه‌له در داخل کشور و نیز رفقای دست اندرکار امور اطلاع‌رسانی کومه‌له در تلویزیون و در شبکه‌های اجتماعی که تمام ۲۴ ساعت گذشته را با شور و پیگیری بدون یک دقیقه اتلاف وقت در خدمت پیروزی این اعتصاب عمومی بکار گرفتند دست مریزاد می‌گوییم . همچنین به همه نیروها و افرادی که افتخار شرکت در شکل‌گیری این کمپین دادخواهانه را داشتند، درود می‌فرستیم.
ما می‌دانیم که تا رسیدن به پیروزی سرنوشت‌ساز، راه‌های پر پیچ دیگری پیش پای ماست که باید همه نیروی خود جهت پیمودن آنرا گام به گام به میدان آوریم. پیروزی اعتصاب سراسری دهم بهمن ماه گامی محکم و پیگیرانه در مسیری بود که در آینده نه چندان دور بساط اعدام شکنجه و اعدام را در این کشور بر خواهد چید.

کمیته مرکزی كومه‌له
(سازمان کوردستان حزب کمونیست ایران)

دهم بهمن ۱۴۰۲
۳۰ ژانویه ۲۰۲۴

کولبرنیوز

Next Post

سراوان؛ قطع پای یک کودک سوختبر بلوچ

چ ژانویه 31 , 2024
یک کودک ۱۱ ساله بلوچ سوختبر بر اثر انفجار مین کار گذاشته شده توسط سپاه در مرز سراوان پای خود را از دست داد. به گزارش کولبرنیوز بە نقل از حال وش، شامگاه دوشنبە ۹ بهمن ۱۴۰۲، یک‌ کودک بلوچ ۱۱ ساله سوختبر در اثر انفجار مین کار گذاشته شده […]
Screenshot 2024 01 31 083631

You May Like