میاندوآب؛ بازداشت آرام گوهری توسط نیروهای امنیتی

آرام (حسین) گوهری، زندانی سیاسی سابق و از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در شهرستان میاندوآب بازداشت و به اداره اطلاعات ارومیه منتقل شد.

telegram cloud photo size 4 6028517612968852832 y

به گزارش کولبرنیوز به نقل از هرانا، روز پنجشنبه نهم شهریور ۱۴۰۲، آرام (حسین) گوهری، زندانی سیاسی سابق توسط نیروهای امنیتی در میاندوآب بازداشت شد. بر اساس این گزارش چندی پیش آرام گوهری به اداره اطلاعات ارومیه احضار شد اما از حضور در این مرجع امنیتی امتناع کرد. نهایتاً وی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به اداره اطلاعات ارومیه منتقل شد. تاکنون از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد. 

آرام (حسین) گوهری، زندانی سیاسی در خردادماه ۱۴۰۱، به صورت مشروط از زندان ارومیه آزاد شده بود. وی در جریان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، دو مرتبه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

Next Post

سقز؛ محکومیت شهلا چوپانی به سه ماه حبس

ی سپتامبر 3 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it شهلا چوپانی شهروند اهل شهر سقز توسط شعبه ١٠۵ دادگاه کیفری این شهر به سه ماه حبس تعزیری محکوم شد. به گزارش کولبرنیوز، شهلا چوپانی شهروند اهل شهر سقز توسط شعبه ١٠۵ دادگاه کیفری این شهر به اتهام «همکاری با […]
telegram cloud photo size 4 6028517612968852881 y
Telegram Channel