زنگ خطر کاهش سن اعتیاد در بلوچستان به صدا درآمده است + ویدیو

زنگ خطر کاهش سن اعتیاد در بلوچستان به صدا درآمده است

vlcsnap 2022 03 31 12h35m02s673

آخرین آمارها حاکی از آن است که سن اعتیاد در سیستان و بلوچستان در کنار رشد تمایل معتادان به مصرف مواد مخدر صنعتی به 9 سال رسیده است.
بلوچستان در کنار کشتار روزانه سوختبران و نگاه امنیتی رژیم به آن، روزانه با مشکلات زیادی نظیر بی‌آب، نبود مسکن و اشتغالزایی برای داشتن یک درآمد دست و پنجه نرم می‌کند اما معضلی که امروز دل هر انسان را نسبت به کودکان آن به درد می‌آورد، اعتیاد کودکان است.
فقر اقتصادی، بی‌کاری، مشکلات خانوادگی، محیط ناسالم و عدم آموزش باعث شده تا اعتیاد به کودکان زیر 9 سال برسد. این آسیب بزرگ اجتماعی را نمی‌توان با هیچ دلیل و منطقی توجیه کرد و یک زنگ خطر بزرگ برای آینده است که می‌تواند زیربنای بسیاری از بزهکاری‌های چالش برانگیز اجتماعی نظیر سرقت، قتل و ایجاد ناامنی باشد.

این حاصل نگاه امنیتی جمهوری اسلامی به بلوچستان، عدم اشتغال و درآمد سرپرست خانواده، نبود آموزش و پرورش و زندگی در یک محیط آلوده به مواد مخدر است.

کولبرنیوز

Next Post

سقوط از کوه جان کوهنورد جوانرودی را گرفت

پ مارس 31 , 2022
سقوط از کوه جان کوهنورد جوانرودی را گرفت بنا به گزارش های منتشر شده جوان 32 ساله اهل جوانرود که برای کوهنوردی به ارتفاعات منطقه رفته بود به علت سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد.  این کوهنورد که برای کوهنوردی به کوه های روستای “کوره” از توابع […]
از کوه

You May Like