مهاباد؛ انتقال امیر سیدی به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی ارومیه

امیر سیدی، شهروند اهل مهاباد جهت بازجویی به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی در ارومیه منتقل شد. وی چندی پیش توسط نیروهای امنیتی در مهاباد بازداشت شده بود.

photo 2023 08 29 15 16 41

به گزارش کولبرنیوز امیر سیدی، شهروند اهل مهاباد جهت بازجویی به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی در ارومیه منتقل شد. وی چندی پیش توسط نیروهای امنیتی در مهاباد بازداشت شده بود. بر اساس این گزارش روز دوشنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۲، امیر سیدی در تماس تلفنی با خانواده‌ خود اعلام کرده که به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی در ارومیه منتقل شده است.
روز دوشنبە ٣٠ مردادماه ١٤٠٢، امیر سیدی، شهروند اهل مهاباد توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. به گفته منابع مطلع، بازداشت این شهروند بدون ارائه حکم قضایی در محل کارش صورت گرفتە است. امیر سیدی صاحب یک کافه در باغ مکائیل مهاباد است و گفتە می‌شود کە بە علت فعالیت‌ در فضای مجازی بازداشت شدە است.

تا زمان تنظیم این گزارش از اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

بانه؛ تداوم بازداشت و بی‌خبری از وضعیت رحمان و عادل احمدی

س آگوست 29 , 2023
با گذشت شش روز از زمان دستگیری رحمان احمدی و عادل احمدی دو شهروند اهل شهر بانه، کماکان از وضعیت این شهروندان اطلاعی در دسترس نمی‌باشد. به گزارش کولبرنیوز، با گذشت شش روز از زمان دستگیری رحمان احمدی و عادل احمدی دو شهروند اهل روستای “سیوچ” از توابع شهر بانه، […]
photo 2023 08 24 17 37 45

You May Like