مریوان؛ تداوم بازداشت و بی‌خبری از وضعیت اسرین افسر

اسرین افسر، شهروند اهل روستای “نی” مریوان علیرغم گذشت ۲۵ روز از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد. بی‌خبری از سرنوشت اسرین افسر، به نگرانی‌های خانواده وی دامن زده است.

image 13

به گزارش کولبرنیوز، اسرین افسر شهروند اهل روستای “نی” از توابع شهر مریوان کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد. بر اساس این گزارش علی‌رغم مراجعات خانواده این شهروند به نهادهای امنیتی و قضایی، مسئولان مربوطه از ارائه پاسخی روشن در رابطه با سرنوشت خانم اسرین افسر خودداری می‌کنند.
گفته می‌شود، این شهروند بازداشتی، از زمان دستگیری تاکنون از حق دسترسی به وکیل و امکان ملاقات با خانواده خود محروم بوده است.
اسرین افسر اهل روستای “نی” در تاریخ ٢۴ خردادماه ١۴٠٢، بدون ارائه حکم قضایی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. از اتهامات مطروحه علیه وی اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

لغو وثیقه نازیلا معروفیان، روزنامەنگار اهل سقز

س جولای 11 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it با وجود تعیین وثیقه سنگین، نیروهای امنیتی از آزادی نازیلا معروفیان⁩، دانشجوی روزنامه‌نگاری دانشگاه علامه ممانعت کردند. به گزارش کولبرنیوز، به نقل از رادیوزمانه، با وجود تعیین وثیقه یک میلیارد تومانی برای آزادی نازیلا معروفیان⁩، نیروهای امنیتی مانع […]
photo 2023 07 11 19 22 50

You May Like