مریوان؛ آزادی دانا لنج‌آبادی با تودیع قرار وثیقه

دانا لنج‌آبادی فعال مدنی اهل شهر مریوان با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شد.

photo 2024 03 12 11 26 23

به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه بيست و دوم اسفندماه ۱۴۰۲، دانا لنج‌آبادی فعال مدنی اهل شهر مریوان با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شد.
روز سه‌شنبه یکم اسفندماه ١۴٠٢، این زندانی سیاسی سابق بدون ارائە حکم قضایی از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات این شهر منتقل شد. این فعال مدنی و زندانی سیاسی سابق در حالی بازداشت شده است که با اتهام «تبلیغ علیه نظام» روبرو است.
منابع مطلع در این باره به رسانه‌ها گفته‌اند که برای آقای لنج‌آبادی، روز پنج‌شنبه سوم اسفندماه ۱۴۰۲، به همین اتهام، توسط دادسرای عمومی و انقلاب مریوان قرار بازداشت یک ماهه صادر شده است.
پیش‌تر «دانا لنج‌آبادی» به اتهام «تبلیغ علیه نظام» به یک سال حبس تعزیری و «اخلال در نظم عمومی» به هشت ماه و ۵۰ ضربه شلاق در سال ١٣٩١ محکوم شده بود.

کولبرنیوز

Next Post

پرچم‌دار برابری زن و مرد و برگزاری مراسمهای ۸ مارس همواره چپ و سوسیالیستها بوده‌اند

س مارس 12 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it نویسنده: مهرداد صبوری بە قول صمد بهرنگی همەاش کە نباید ترسید راە کە بیوفتیم ترسمان می ریزد. مگر میشود در شهر صدای آتشین انقلاب صدیق کمانگر و فرزاد کمانگر بود و نظارە‌گر؟ مگر میشود الگویت  فواد مصطفی سلطانی […]
telegram cloud photo size 4 6017119469844940230

You May Like