مرگ وحشتناک دو سوختبر در پی آتش گرفتگی در خودرو در محور پهره-واش

یک خودرو سوختبر در پی انحراف از مسیر حرکت خود به دلایلی نامعلوم آتش گرفته و دو سوختبر در اثر آتش سوزی جان خود را از دست دادند.

photo 2022 05 04 19 53 38

به گزارش رسیده غروب امروز چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه، یک خودرو سوختبر در پی انحراف از مسیر حرکت خود در محور پهره به واش حد فاصل بخش ایرندگان به دلایلی نامعلوم آتش گرفته و دو سوختبر در اثر آتش سوزی جان خود را از دست دادند.

هویت یکی از این سوختبران بلوچ “اقبال منصوری” پسر انور منصوری عنوان شده است و از هویت شهروند دوم اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

بر اساس این گزارش خودرو پژو 405 سوختبر حامل بار گازوئیل بوده که در محور ایرانشهر به خاش در اثر انحراف از مسیر حرکت خود به دلایلی نامعلومی آتش گرفته و خودرو به همراه دو سرنشین سوختبر طعمه حریق شده است.

طبق این گزارش سرنشینان خودرو بدلیل قفل شدن درب‌های خودرو نتوانسته‌اند از خودرو خارج شوند و این باعث شده زنده زنده در آتش بسوزند و جان خود را از دست بدهند.

این در حالی است که در سال 2021 دستکم 87 سوختبر هنگام سوختبری با تیراندازی مستقیم ماموران و یا بر اثر سانحه جان خود را از دست داده‌اند که از میان جان باختگان، سه مورد کودک زیر 18 سال بوده‌اند و همچنین در سال 2021 بیش از 31 سوختبر بلوچ زخمی شده‌اند.

Next Post

عفو بین‌الملل: مقامات ایران جان و سلامتی سعدا خدیرزاده را به بازی گرفته‌اند

پ مه 5 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it عفو بین‌الملل در واکنش به وضعیت سعدا خدیرزاده، زن باردار بازداشت شده در زندان ارومیه که در اعتراض به بلاتکلیفی‌اش دست به اعتصاب غذا و دارو زده، اعلام کرد: بازداشت وی مغایر معیارهای دادرسی منصفانه است و از نظر قوانین […]
photo 2022 05 05 15 01 20
Telegram Channel