“محمود عبدی” و “اسماعیل کرامتی”، همچنان در خطر ربایش و ترور توسط رژیم

“محمود عبدی” و “اسماعیل کرامتی”، دو تن از حاضرین در خیزش انقلابی ژینا در بوکان، پس از ترک ایران، همچنان در معرض تهدید و خطر ربودن و ترور توسط نیروهای امنیتی رژیم جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

عبدی اسماعیل کرامتی

به گزارش کولبرنیوز “محمود عبدی” ۴۴ ساله یکی از معترضین حاضر در جنبش ژینا در بوکان در تاریخ ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در جریان این جنبش توسط نیروهای سرکوبگر رژیم با شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای از ناحیه‌ی شکم و آرنج دست به شدت مجروح شد و پس از تحت تعقیب قرار گرفتن و فشار نهادهای امنیتی و سرکوبگر رژیم، مجبور شد ایران را ترک و به یکی از کشورهای همسایه فرار کند.
اما با این وجود فشار نهادهای امنیتی و تهدیدات سایبری آنان بر آقای عبدی همچنان به قوت خود باقی است.
آقای عبدی که همچنان تعداد قابل توجهی از گلوله‌های ساچمه‌ای را در بدن خود دارد، از دریافت پیام‌های تهدیدآمیز از طرف نیروهای سایبری رژیم ابراز نگرانی کرده و در این رابطه به کولبرنیوز گفت: «نیروهای سرکوبگر رژیم در بازه‌های زمانی مختلف و با روش‌های مختلفی در فضای مجازی ما را تهدید می‌کنند. این تهدیدها همراه با الفاظ رکیک و ناسزا است. به ربوده شدن و قتل تهدید شدیم. مجبور شدیم کوردستان و ایران را ترک کنیم، اما زندگی مخفیانه همراه با تهدید، بسیار عذاب‌آور و غیرقابل تحمل شده است. هرچند این بهایی است که ما با افتخار برای آزادی و برابری پرداخت خواهیم کرد.»
“اسماعیل کرامتی” نیز که در روز مجروح شدن “محمود عبدی” همراه وی بود، پس از فشار نهادهای امنیتی و تحت تعقیب قرار گرفتن توسط آنان مجبور به ترک ایران شد. وی نیز از شرایط بد و خطرناک موجود به کولبرنیوز گفت: «آن‌ها (نیروهای امنیتی رژیم) می‌خواهند با قتل و آدم‌ربایی ما را از خواست‌مان برای آزادی بازدارند. به مرگ تهدید می‌شویم. به ما می‌گویند اغتشاشگر. سلب آرامش کرده‌ایم! در حالی که خودشان مهمترین عامل سلب آرامش، مخل امنیت و آسایش مردم ایران هستند. آدم‌های زیادی را کشتند و کشتن و ربودن پیشه‌ی ۴۴ ساله‌ی آنان است».
“محمود عبدی” و “اسماعیل کرامتی” در جریان خیزش انقلابی ژینا در بوکان، علاوه‌بر حضور، اقدام به درمان ونجات تعداد بسیاری از مجروحان این خیزش کرده‌بودند.

کولبرنیوز

Next Post

شاهین‌دژ‌؛ بازداشت سه شهروند توسط نیروهای امنیتی

ج مه 10 , 2024
سه شهروند اهل روستای “قوزلوی افشار” از توابع شهرستان شاهین‌دژ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه بیستم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، سه شهروند اهل روستای “قوزلوی افشار” با اسامی “سالار بیگی، علی شیری و ناصر مرادی” توسط نیروهای امنیتی شهرستان شاهین‌دژ بازداشت و […]
photo 2024 05 10 21 18 58

You May Like