ضرب و شتم دو کولبر در نوارمرزی سومار و پروندە سازی علیە آنها

تهدید به کشتن کولبران با تیراندازی مستقیم از سوی نیروهای مرزبانی پاسگاه “میان‌تنگ سومار”

photo 2022 05 25 17 13 23
عکس: کولبر زخمی برومند یوسفی ٤٢ سالە

بر اساس گزارش‌ رسیده به کولبر نیوز روز یک‌شنبه اول خرداد ماه ١٤٠١ نیروهای مرزبانی “پاسگاه میان‌تنگ سومار” در نوارمرزی سومار دو کولبر اهل شهرستان “گیلانغرب” با نام‌های “برومند یوسفی”، ٤۲ ساله و “اکبر شفیعی”، ۳۶ ساله را دستگیر و مورد ضرب و شتم قرار دادند.

نیروهای مرزبانی کوله‌های این کولبران را که مواد غذایی همچون “مرغ یخ‌زده” و “برنج” بود ضبط و مصادره کرده و این دو کولبر را نیز به جرم “تمرد” تحویل دادگاه شهرستان گیلانغرب دادند که پس از انجام تحقیقات اولیه با قید کفالت تا زمان دادگاهی آزاد شدند.

بر اساس این گزارش دو نیروی نظامی که اقدام به ضرب و شتم کولبران کردند سروان” باقلی” و یک درجه‌دار دیگر با نام “شاهین طاهری” بودند. شاهین طاهری این کولبران را تهدید به کشتن کرده بود و به آنها گفته است که: “قبل از انتقال به مرز سومار پنج کولبر را در نوارمرزی بانه با تیراندازی مستقیم کشته است و درنتیجه راحت می‌توانم شما را نیز بکشم”.

عکس: کولبر زخمی برومند یوسفی ٤٢ سالە

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن یک کولبر در نوارمرزی نوسود

چ مه 25 , 2022
زخمی شدن یک کولبر با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود بر اساس گزارش رسیده به کولبر نیوز شامگاه امروز چهارشنبه چهارم خردادماه ۱٤٠١ نیروهای هنگ‌مرزی رژیم در نوارمرزی نوسود با اسلحه ساچمه‌ای به سوی دسته‌ای از کولبران آتش گشودند که در نتیجه آن یک کولبر با نام “عثمان […]
photo 2022 05 25 17 34 05

You May Like