صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده توماج صالحی به دادگاه

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از صدور کیفرخواست پرونده توماج صالحی با اتهاماتی از جمله “افساد فی‌الارض” و “فعالیت تبلیغی علیه نظام” خبر داد. پرونده آقای صالحی پس از صدور کیفرخواست به دادگاه‌ ارجاع شده است.

photo 2022 11 27 14 08 12

به گزارش کولبر نیوز به نقل از خبرگزاری هرانا، رئیس کل دادگستری استان اصفهان از صدور کیفرخواست پرونده توماج صالحی خبر داد.
اسدالله جعفری گفت:” توماج صالحی به افساد فی‌الارض از طریق نشر اکاذیب به صورت گسترده به نحوی که موجب خسارات عمده گردیده است، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تشکیل و اداره دسته‌جات غیر قانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور، همکاری با دولت متخاصم علیه جمهوری اسلامی و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق فضای مجازی و تحریک و ترغیب افراد به اعمال خشونت‌آمیز متهم است”.

وی افزود: بخشی از اتهامات توماج صالحی در دادگاه عمومی و بخشی دیگر در دادگاه انقلاب اصفهان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

توماج صالحی خواننده رپ اعتراضی اوایل آبان ماه در ارتباط با اعتراضات سراسری توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. خبرگزاری‌های رسمی مدعی شدند، بازداشت وی در هنگامی که او قصد خروج غیرقانونی از مرزهای غرب کشور را داشته، صورت گرفته است. ادعایی که توسط نزدیکان او تکذیب شد.
توماج صالحی، خواننده رپ اعتراضی و شهروند اهل شاهین‌شهر واقع در استان اصفهان است که بابت پرونده قبلی خود در سال ۱۴۰۰ از باب اتهامات «توهین به رهبری و تبلیغ علیه نظام» به ۶ ماه حبس و جزای نقدی محکوم شده بود.

کولبرنیوز

Next Post

وضعیت بحرانی فعال کارگری رضا شهابی

ی نوامبر 27 , 2022
رضا شهابی فعال کارگری زندانی و از اعضای هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از نظر سلامتی در وضعیت بحرانی به سر می‌برد. به گزارش کولبر نیوز به نقل از سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، در پی تشدید دردها، فعال کارگری رضا شهابی […]
photo 2022 11 27 17 49 14

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی