صدور کیفرخواست برای محمد حبیبی فعال صنفی معلمان

کیفرخواست پرونده محمد حبیبی، سخنگوی کانون صنفی معلمان تهران صادر و پرونده وی به دادگاه انقلاب شهریار ارجاع داده شد.

image 3

به گزارش کولبرنیوز به نقل از خبرگزاری هرانا، کیفرخواست پرونده محمد حبیبی، سخنگوی کانون صنفی معلمان تهران صادر شد. خدیجه پاک ضمیر، همسر آقای حبیبی در این خصوص اظهار داشت: بازپرس پرونده برای محمد حبیبی قرار جلب به دادرسی صادر کرده است. کیفرخواست وی صادر و به دادگاه انقلاب شهریار ارجاع شده است. هم‌چنان همسرم را در سلول انفرادی نگه داشته‌اند.

محمد حبیبی در تاریخ شانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲، توسط ماموران امنیتی در محل کار خود بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد. ماموران پس از بازداشت اقدام به تفتیش منزل آقای حبیبی کردند.
آقای حبیبی پیشتر در تاریخ دهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت و در تاریخ نوزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱، از زندان اوین آزاد شده بود. جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محمد حبیبی، سخنگوی کانون صنفی معلمان روز چهارشنبه بیست مهرماه ۱۴۰۱، در دادسرای اوین برگزار شد. آقای حبیبی نهایتاً در آبان‌ماه ۱۴۰۱، توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران از بابت اتهام  «اجتماع و تبانی» به سه سال و هفت ماه، بابت اتهام  «تبلیغ علیه نظام» به یک سال حبس، دو سال محرومیت از فعالیت و عضویت در گروه‌ها و منع خروج از کشور محکوم شد.

کولبرنیوز

Next Post

اخاذی نیروهای نظامی از سوختبران در کله‌گان سراوان+ویدیو

چ مه 3 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it نیروهای نظامی در مرز کله‌گان سراوان اقدام به اخاذی و گرفتن وجه نقد از سوختبران بلوچ می‌کنند. به گزارش رسیده نیروهای نظامی در منطقه کله‌گان شهرستان شستون (سراوان) اقدام به اخاذی و گرفتن وجه نقد از سوختبران بلوچ […]
photo 2023 05 03 16 41 52

You May Like