شریفه محمدی، فعال کارگری پس از ۸۶ روز بازداشت با اعضای خانواده‌اش ملاقات کرد

شریفه محمدی، فعال کارگری بازداشتی در زندان لاکان رشت، پس از گذشت ۸۶ روز از زمان بازداشت با اعضای خانواده‌اش ملاقات کرد.

photo 2024 03 04 11 31 47

به گزارش کولبرنیوز، شریفه محمدی، فعال کارگری بازداشتی که علیرغم گذشت سه ماه از زمان بازداشت کماکان بصورت بلاتکلیف در زندان لاکان رشت نگهداری می‌شود، پس از ۸۶ روز برای اولین بار با همسر و فرزندش دیدار کرد.

سیروس فتحی، همسر خانم محمدی ضمن اعلام این خبر از انتقال این فعال کارگری به بند عمومی زندان لاکان رشت، پس از ۸۶ روز بازداشت در انفرادی خبر داد. وی همچنین افزود، بازپرس پرونده کماکان از تبدیل قرار بازداشت موقت این فعال کارگری به وثیقه و آزادی موقت ممانعت می‌کند.
لازم به ذکر است، شریفه محمدی روز پنج‌شنبه ۲١ دی‌ماه ۱۴۰۲، از زندان مرکزی سنندج برای بازجویی به اداره اطلاعات شهر سنندج منتقل شده و در هنگام بازگرداندن این فعال کارگری بازداشتی به زندان، سایر زندانیان کبودی زیز چشم، قرمزی و التهاب شدید چشم و صورت او را مشاهده کرده بودند که این نشان از شکنجه شدید خانم محمدی توسط بازجویان وی بوده است.
روز سه‌شنبه ١۴ آذرماه ۱۴۰۲، شریفه محمدی، فعال کارگری و از اعضای کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری توسط ماموران اداره اطلاعات در منزل شخصی خود در رشت پس از تفتیش منزل و ضبط وسایل شخصی به بازداشتگاه مخفی اداره اطلاعات این شهر منتقل شد.
پیش از این، برخی منابع نزدیک به خانواده‌ شریفه محمدی وضعیت او در بازداشت را نگران کننده توصیف کرده بودند.
تا لحظه تنظیم این گزارش، از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این فعال کارگری اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

بیانیه مشترک تشکل‌های مستقل

د مارس 4 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it خواب آشفته کنفدراسیون‌سازان! در تاریخ چهارم اسفند ۱۴۰۲ جمعی از افراد با هویت های مشخص، شکل گیری و موجودیت جریانی را زیر عنوان کنفدراسیون کار ایران – خارج از کشور اعلام کردند. شبکه خبری تلویزیون ایران انترنشنال نیز […]
photo 2024 03 04 12 33 09

You May Like