سنندج؛ محکومیت مجید کریمی و مسعود فرهیخته به جزای نقدی 

مجید کریمی و مسعود فرهیخته دو فعال صنفی معلمان توسط دادگاه انقلاب سنندج به پرداخت جزای نقدی بدل از حبس محکوم شدند.

2024 04 19 23.29.53

به گزارش کولبرنیوز به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، مجید کریمی و مسعود فرهیخته دو فعال صنفی معلمان به جزای نقدی بدل از حبس محکوم شدند. بر اساس حکم صادره توسط دادگاه انقلاب سنندج، این دو فعال صنفی معلمان به سه ماه حبس تعزیری محکوم شدند که حکم صادره به پرداخت هشت میلیون تومان جزای نقدی تبدیل شده است.

در این گزارش آمده است: در رای دادگاه شرکت این معلمان در تجمع های اعتراضی، ایراد سخنرانی و حمایت از معلمان زندانی مصداق اتهامی آنان، عنوان شده است.

مسعود فرهیخته، عضو هیئت مدیره کانون صنفی فرهنگیان اسلامشهر در تاریخ یازدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود واقع در کرج بازداشت و به زندان قزلحضار کرج منتقل شده بود. وی نهایتاً خردادماه همان سال با قرار تامین از این زندان آزاد شد.

مجید کریمی، فعال صنفی معلمان کردستان نیز در جریان اعتراضات معلمان در اوایل سال ۱۴۰۱ بازداشت و چندی بعد با تودیع وثیقه آزاد شده بود.

کولبرنیوز

Next Post

تکذیبیه از جانب عیسی ابراهیم‌زاده فعال کارگری و زندانی محبوس در زندان نقده

ش آوریل 20 , 2024
تکذیبیه! اینجانب عیسی ابراهیم‌زاده زندانی محبوس در زندان نقده، مدتی چند ماه قبل برای طی کردن دوران محکومیت ۳ ساله راهی زندان شدم، اما در حالی‌که روزهای نخستین محکومیتم را سپری می‌کردم بیانیه‌ای از طرف من پخش شد در حالی‌که در زمان مذکور بنده در زندان بودم به هیچ جایی […]
photo 2024 04 20 09 06 22

You May Like