سنندج؛ تداوم بازداشت و بی‌خبری از وضعیت آزاد حاجی میرزایی 

آزاد حاجی میرزایی، شهروند اهل سنندج علی‌رغم گذشت سه روز از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد. بی‌خبری از سرنوشت آزاد حاجی میرزایی، منجر به افزایش نگرانی‌های خانواده این شهروند بازداشتی شده است.

telegram cloud photo size 4 5787168703228526505 y

به گزارش کولبرنیوز، آزاد حاجی میرزایی، شهروند اهل سنندج علی‌رغم گذشت سه روز از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد. بی‌خبری از سرنوشت آزاد حاجی میرزایی، منجر به افزایش نگرانی‌های خانواده این شهروند بازداشتی شده است.

بر اساس این گزارش، از زمان دستگیری، آزاد حاجی میرزایی هیچ تماسی با خانواده خود برقرار نکرده است. آن‌ها طی این چند روز برای کسب اطلاع از سرنوشت فرزندشان به نهادهای امنیتی و قضایی متعددی مراجعه کرده‌اند، اما تاکنون اطلاعی از محل نگهداری این شهروند بازداشتی کسب نکرده‌اند. بی‌خبری از وضعیت آزاد حاجی میرزایی، به نگرانی‌های خانواده و نزدیکان او دامن زده است.

آزاد حاجی میرزایی، صبح شنبه ۲۵ شهریورماه ١۴٠٢، مصادف با سالگرد قتل حکومتی ژینا امینی و سالگرد انقلاب ژینا، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود واقع در سنندج بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

کولبرنیوز

Next Post

مریوان؛ انتقال آرش شریفی به زندان 

س سپتامبر 19 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it آرش شریفی، شهروند اهل مریوان از بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج به زندان شهرستان مریوان منتقل شد. به گزارش کولبرنیوز، آرش شریفی، شهروند اهل مریوان از بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج به زندان شهرستان مریوان منتقل شد. بر اساس این گزارش، […]
telegram cloud photo size 4 5787168703228526506 y

You May Like