سنندج؛ تداوم بازداشت حسن خیرخواه در زندان سنندج

حسن خیرخواه، شهروند ساکن مشهد علی‌رغم گذشت دوازده روز از زمان بازداشت، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان سنندج بسر می‌برد. امکان برقراری تماس تلفنی و ملاقات با خانواده از زمان بازداشت تاکنون از وی سلب شده است. بی‌خبری از وضعیت آقای خیرخواه، افزایش نگرانی‌های خانواده وی را به همراه داشته است.

photo 2023 09 10 20 37 59

به گزارش کولبرنیوز به نقل از هرانا، حسن خیرخواه، شهروند ساکن مشهد علی‌رغم گذشت دوازده روز از زمان بازداشت، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان سنندج بسر می‌برد. امکان برقراری تماس تلفنی و ملاقات با خانواده از زمان بازداشت تاکنون از وی سلب شده است. بی‌خبری از وضعیت آقای خیرخواه، افزایش نگرانی‌های خانواده وی را به همراه داشته است. بر اساس این گزارش، علی‌رغم پیگیری خانواده این شهروند و مراجعه آن‌ها از شهر مشهد به زندان سنندج، مسئولین زندان از ارائه پاسخی شفاف در خصوص وضعیت آقای خیرخواه خودداری کرده‌اند.

در تاریخ هفتم شهریورماه ١۴٠٢، حسن خیرخواه، شهروند ۶۴ ساله اهل مشهد به همراه زینب رود معجنی، همسر و الهه خیرخواه، دختر ١۵ ساله وی در مسیر بازگشت به شهر خود در ایست بازرسی شهرستان بانه بازداشت شدند. همسر و دختر پانزده ساله وی پس از ساعتی آزاد شدند و آقای خیرخواه به زندان سنندج منتقل شد.

تاکنون از اتهامات مطروحه علیه حسن خیرخواه اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

Next Post

مجروح شدن دو سوختبر بلوچ در سهل‌آباد+ویدیو

د سپتامبر 11 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it دو سوختبر بلوچ در پی خارک انداختن نیروهای نظامی جلوی خودروهای‌شان در محور سهل‌آباد مجروح شدند. به گزارش کولبرنیوز ظهر روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۲، دو سوختبر بلوچ بر اثر خارک انداختن نیرو‌های نظامی در محور سهل‌آباد به سربیشه در […]
photo 2023 09 10 22 20 57
Telegram Channel