سنندج؛ تداوم بازداشت آزاد امینی

آزاد امینی از اعضای انجمن زیست‌محیطی “ژیان سبز” سقز، علی‌رغم صدور قرار وثیقه کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد.

photo 2023 09 17 17 28 58

به گزارش کولبرنیوز، آزاد امینی از اعضای انجمن زیست‌محیطی “ژیان سبز” سقز، علی‌رغم صدور قرار وثیقه کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد. بر اساس این گزارش علی‌رغم تعیین وثیقه برای آقای امینی از سوی دستگاه قضایی، اما نهادهای امنیتی مانع آزادی این شهروند شده و دستگاه قضایی هم اعلام کرده‌اند که نهادهای امنیتی اجازه قبول وثیقه مورد نظر را به ما نمی‌دهند.

روز جمعه ۲۴ شهریورماه ١۴٠٢، آزاد امینی از اعضای انجمن زیست‌محیطی “ژیان سبز” شهر سقز توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. این فعال محیط‌زیست پس از انجام مراحل اولیه بازجویی در سقز به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی سنندج منتقل شده است.

نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت این شهروند کرده‌اند و تا زمان تنظیم این خبر از اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

Next Post

دیواندره؛ بازداشت سامان خالدیان توسط نیروهای امنیتی

ی سپتامبر 17 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it سامان خالدیان شهروند اهل روستای “نساره” از توابع شهر دیواندره توسط نیروهای امنیتی شهر سقز بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. به گزارش کولبرنیوز روز یک‌شنبه ۲۶ شهریورماه ١۴٠٢، سامان خالدیان شهروند اهل روستای “نساره” از توابع شهر دیواندره […]
photo 2023 09 17 17 32 18
Telegram Channel