سقز؛ تداوم بازداشت و بی‌خبری از سرنوشت ایوب جوان‌‌پور

ایوب جوان‌پور، شهروند اهل سقز علی‌رغم گذشت پانزده روز از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد. بی‌خبری از وضعیت این شهروند منجر به افزایش نگرانی‌های خانواده وی در خصوص سرنوشت او شده است.

IMG 20230625 203201 876

به گزارش کولبرنیوز امروز یکشنبه چهارم تیرماه ۱۴۰۲، ایوب جوان‌‌پور، شهروند ساکن سقز کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد. ایوب جوان‌پور علی‌رغم گذشت پانزده روز از زمان دستگیری تاکنون تماسی با خانواده خود نداشته، امری که به افزایش نگرانی افراد نزدیک وی دامن زده است. علی‌رغم پیگیری‌های خانواده این شهروند از مراجع قضایی و امنیتی، مسئولین مربوطه از دادن پاسخی شفاف در خصوص سرنوشت ایوب جوان‌پور خودداری می‌کنند.ایوب جوان‌‌پور، شهروند اهل سقز در تاریخ ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی در این شهرستان بازداشت شده است.تا زمان تنظیم این گزارش از محل نگهداری و اتهامات مطروحه علیه این او اطلاعی حاصل نشده است.ایوب جوان‌پور پیش‌تر نیز به‌خاطر فعالیت‌های خود سابقه دستگیری و بازداشت داشته است.

کولبرنیوز

Next Post

جان باختن یک سوختبر بلوچ در سرباز

ی ژوئن 25 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it یک سوختبر بلوچ بر اثر واژگونی خودرو در شهرستان سرباز جانش را از دست داد. به گزارش کولبرنیوز روز جمعه ۲ تیرماه ۱۴۰۲، در پی سقوط یک خودرو سوختبر به داخل دره در منطقه مرزی شیپچار واقع در […]
IMG 20230625 203849 986

You May Like