زخمی شدن یک کولبر در نوارمرزی بانه

یک کولبر اهل روستای “آلوت” از توابع شهر بانه، با تیراندازی مستقیم نیروهای مرزبانی عراق در نوارمرزی چومان بانه زخمی شد.

photo 2023 08 09 14 05 54

به گزارش کولبرنیوز شامگاه دوشنبه ١۶ مردادماه ۱۴۰۲، یک کولبر اهل روستای “آلوت” از توابع شهر بانه، با تیراندازی مستقیم نیروهای مرزبانی عراق در نوارمرزی چومان بانه از ناحیه پا زخمی شده است. بر اساس این گزارش هویت این کولبر “حسن فرقانی” اهل روستای آلوت از توابع شهر بانه می‌باشد.
لازم به ذکر است که نامبرده جهت مداوا به مراکز درمانی شهر سلیمانیه اقلیم کوردستان منتقل شده و وضعیت عمومی این کولبر مساعد اعلام شده است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ٢٠٢٣ میلادی، جمعاً ٦١ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ١١ کولبر معادل (%۱٨) کشته و ۵٠ کولبر معادل (%۸٢) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۶١ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۴۲ مورد معادل (%۶۹) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

دادخواهان در مصافی پیگیرانەتر با رژیم

س آگوست 8 , 2023
روز جمعه ١٣ مرداد سالروز تولد غزاله چلابی، از جانباختگان انقلاب ژینا بود. غزاله چلابی روز ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۱، در جریان تجمع معترضان در برابر فرمانداری آمل، با شلیک گلوله‌ای که از داخل فرمانداری شلیک شد، جانباخت. خانواده او اعلام کرده بودند که در روز تولد دخترشان بر سر مزارش […]
photo 2023 08 08 18 12 37

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی