زخمی شدن چندین کولبر در مرز نودشه و محاصره چندین کولبر دیگر

نیروهای امنیتی رژیم با شلیک مستقیم چندین کولبر را در نوار مرزی نودشه زخمی کرده‌اند و جمع دیگری از کولبران را نیز محاصره کرده‌اند. ❗️این خبر در حال تکمیل شدن است❗️

photo 2023 09 21 12 49 41

به گزارش کولبرنیوز شب پنجشنبه ٢٠ مهرماه ١۴٠٢، چندین کولبر (تعداد نامشخص) با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی نوار مرزی نودشه زخمی شده‌اند و چندین کولبر دیگر نیز از دیشب در محاصره هستند و از وضعیت آنان خبری در دست نیست.
هویت سە نفر از این کولبران زخمی کە برای کولبرنیوز احراز شدە است، عبارت اند از: عماد محمودی، هدایت قادری و بهروز مرادی، اهل ثلاث‌باباجانی و جوانرود.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ١۴٠۲، جمعاً ۸۵ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۱۳ کولبر معادل (%۱۵) کشته و ۷۲ کولبر معادل (%۸۵) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۸۵ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۷۷ مورد معادل (%۹۱) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

Next Post

ارومیه؛ ارسلان خودکام به دلیل عدم رسیدگی پزشکی بینایی یک چشم خود را از دست داد

ج اکتبر 13 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it ارسلان خودکام، زندانی محکوم به حبس ابد اهل شهر مهاباد که دوران محکومیت خود را در زندان ارومیه سپری می‌کند، در سایه عدم رسیدگی پزشکی، بینایی یک چشم خود را از دست داده است. به گزارش کولبرنیوز، ارسلان خودکام زندانی […]
photo 2023 10 13 15 54 46
Telegram Channel