زخمی شدن سه سوختبر در ایرانشهر+ویدیو

تصادف دو خودرو سوختبر در محور سرباز به ایرانشهر دستکم سه مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش کولبرنیوز صبح امروز سه‌شنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲، بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سوختبر در محور شهرستان سرباز به ایرانشهر دستکم سه سوختبر بشدت مجروح شدند. به گفته منابع محلی: دو خودرو سوختبر حوالی ساعت ۹ صبح امروز در محور شهرستان سرباز به ایرانشهر برخورد کردند که سرنشینان هر دو خودرو بشدت مجروح شدن و به بیمارستان انتقال یافتند.
از هویت این سه سوختبر بلوچ تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آوردەاند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند. با استناد به گزارش فعالین بلوچ در سال ۲۰۲۲ میلادی دستکم ۱۰۵ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ۵۲ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی شدند.

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن یک کولبر در نوارمرزی نوسود

س جولای 4 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it یک کولبر جوان اهل روستای “کانی‌رش” از توابع ثلاث‌باباجانی با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود از ناحیه چشم و چند قسمت دیگر از بدن زخمی شد. به گزارش کولبرنیوز، روز سه‌شنبه ١۳ تیرماه ١۴٠٢، نیروهای هنگ‌مرزی […]
image 9

You May Like