زخمی شدن دو کولبر در نوارمرزی نوسود

ارکان رحمانی و لایق درویشی، دو کولبر اهل شهر جوانرود با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود زخمی شدند.

image 5

به گزارش کولبرنیوز، بامداد امروز چهارشنبه ١١ مردادماه ١۴٠٢، نیروهای نظامی در نوارمرزی نوسود به سوی دسته‌ای از کولبران آتش گشودند که در نتیجه آن دو کولبر اهل شهر جوانرود با نام‌های ارکان رحمانی و لایق درویشی از ناحیه دست، شکم، کمر و پشت به شدت زخمی شدند.
بر اساس این گزارش، این دو کولبر جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.
با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ٢٠٢٣ میلادی، جمعاً ٦١ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ١١ کولبر معادل (%۱٨) کشته و ۵٠ کولبر معادل (%۸٢) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۶١ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۴۲ مورد معادل (%۶۹) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

Next Post

زخمی شدن دو سوختبر بلوچ در محور نوبندیان به چابهار

چ آگوست 2 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it دو سوختبر بلوچ در محور نوبندیان به چابهار در پی حادثه رانندگی زخمی شدند. به گزارش کولبرنیوز شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲، یک خودروی لندکروز سوختبر با یک تریلی حامل قیر تصادف کرده و منجر به آتش گرفتن خودرو و […]
image 6
Telegram Channel