رضا شهابی اعلام کرد اگر تا هفته آینده آزاد نشود، دست به اعتصاب غذا خواهد زد

رضا شهابی در تماسی تلفنی به خانواده‌اش اعلام کرده است که ادامه بازداشت خودش را غیرقانونی می‌داند و اگر تا ۲۲ خردادماه آزاد نشود دست به اعتصاب غذا خواهد زد.

20171214 untitled 1f40b4b image

به گزارش سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران روز یک‌شنبه پانزدهم خرداد ماه رضا شهابی در تماسی تلفنی به خانواده‌اش اعلام کرده است که ادامه بازداشت خودش را غیرقانونی می‌داند و اگر تا ۲۲ خردادماه آزاد نشود دست به اعتصاب غذا خواهد زد.

رضا شهابی از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه توسط نیروهای امنیتی در منزلش بازداشت شد. طی تماس تلفنی که یک‌شنبه پانزدهم خرداد ۱٤٠١ با خانواده‌اش داشته اعلام کرده اگر تا ۲۲ خرداد ماه که پایان قرار بازداشت یک‌ماهه‌اش می‌باشد از زندان آزاد نشود دست به اعتصاب غذا خواهد زد. او خاطر نشان کرده است که روند بازجویی از سه‌شنبه هفته گذشته دیگر ادامه پیدا نکرده است و بیشتر سوالات بازجویی‌ها مربوط به فعالیت‌های سندیکایی و حمایت از کارگران علی‌الخصوص همکاران شرکت واحد بوده است. بطوری که حتی بازجو ایشان را به دلیل گرفتن وکالت محضری از ۱۲۰ راننده شرکت واحد در خصوص فساد تعاونی مسکن مرکزی شرکت واحد زیر سوال برده و گفته به شما چه ربطی داشته که وکالت این تعداد از رانندگان و کارگران شرکت واحد را برعهده گرفته‌اید.

شهابی اعلام داشته نحوه بازجویی‌ها اکثرأ به اتفاقات سال‌های گذشته سندیکا مربوط بوده که قبلاً در سال‌های گذشته بارها درخصوص آن بازجویی شده بود و حتی در محکومیتی ناعادلانه از سوی دادگاه انقلاب متحمل شش سال زندان هم شده است و تماماً قبلا درمورد سوالات پاسخ داده است.

این فعال سندیکایی بازداشت خودش را غیر قانونی می‌داند و اعلام کرده تا پایان قرار بازداشت یک ماهه‌اش که ۲۲ خرداد می‌باشد اگر آزاد نشود دست به اعتصاب غذا خواهد زد.

Next Post

خلاف وعده نیروهای امنیتی در آزادی با قرار وثیقه اسکندر لطفی

د ژوئن 6 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it اسکندر لطفی سخنگوی شورای هماهنگی تشکل های صنفی معلمان در یک تماس تلفنی از عدم عملی کردن انتقال به زندان مریوان و آزادی در قبال وثیقه خود توسط نیروهای امنیتی رژیم خبر داد. اسکندر لطفی طی تماسی که امروز با […]
Telegram Channel