دهدشت؛ جانباختن و زخمی شدن پنج زن کارگر گوجه چین در تصادف جاده‌ای

در پی تصادف جاده‌ای در جاده منتهی به محل کار کارگران گوجە چین در دهدشت، دو زن کارگر گوجه چین جان باختند و سه کارگر دیگر زخمی شدند.

kargaran gajehchin

بە گزارش کولبرنیوز، روز پنجشنبە ١٠ خردادماه ١٤٠٣، در یک حادثه رانندگی کە در جاده دهدشت به بهبهان رخ داد، دو زن کارگر که برای چیدن گوجه راهی محل کار خود بودند، جان خود را از دست دادند و سه زن کارگر دیگر زخمی شدند.

هویت جانباختگان و مجروحان این حادثه هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

گفته می‌شود این زنان که همگی “مادر مجرد” بودند، از اهالی شهرستان دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد بودند و برای کارگری به سمت مزارع گوجه در بهبهان، استان خوزستان، در حال حرکت بودند.

این حادثه در حدود ١٠ کیلومتری شهرستان دهدشت رخ داد. بر اساس گزارش‌های اولیه، خودرو حامل این کارگران با یک دستگاه خودروی دیگر برخورد کرد.

شدت این برخورد به حدی بود که دو تن از سرنشینان زن خودرو در دم جان باختند و سه نفر دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. گزارش‌ها حاکی از آن است که حال زخمیان این حادثه وخیم است.

لازم به ذکر است، مجموعاً در سال ۱۴۰۲ در حوادث ناشی از کار، ۲۱۱۵ کارگر (۲۰۹۴ نفر مرد و ۲۱ نفر زن) جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات یک هزار و ۹۰۰ نفر بود، ۱۱.۳ درصد افزایش داشته است.

ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده که رتبه بسیار پایینی است.

کولبرنیوز

Next Post

اشنویه؛ آزادی یوسف حاجی‌خوش از زندان

ج مه 31 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it یوسف حاجی‌خوش، شهروند اهل اشنویه با تودیع وثیقه از زندان این شهر آزاد شد. به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه دهم خردادماه ۱۴۰۳، یوسف حاجی‌خوش از زندان اشنویه آزاد شد. بر اساس این گزارش، آزادی آقای حاجی‌خوش با تودیع […]
photo 2024 05 31 10 03 10

You May Like