خرم‌آباد؛ مرگ یک دانش‌آموز بر اثر سقوط از گرگر

سیاوش بیرانوند دانش‌آموز ١٢ ساله، پایه پنجم ابتدایی بر اثر سقوط از گرگر در حین عبور از رودخانه جانش را از دست داده است.

6F85FECA FAD7 47F0 8591 B980DAC4C8B6

به گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه پانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، یک دانش‌آموز پایه پنجم ابتدایی در منطقه عشایری گرمیشان ماژین که به وسیله گرگر قصد عبور از رودخانه را داشت، به دلیل پاره شدن طناب به داخل رودخانه سمیره سقوط کرد و جانش را از دست داد. هویت این کودک دانش‌آموز سیاوش بیرانوند ١٢ ساله فرزند مراد و اهل خرم‌آباد برای کولبرنیوز احراز شده است. بر اساس این گزارش گزارش جسد بی‌جان این کودک بعد از چند ساعت از آب بیرون کشیده شده است و روز شانزدهم فروردین‌ماه به خاک سپرده شده است.

گرگر طناب سیمی ضخیمی است که در محل اتصال دو قرقره آهنین دارد و برای استفاده باید بر آن نشست و به‌وسیله دست قرقره‌ها را به حرکت درآورد، جابجای با گرگر خطرات زیادی از جمله قطع انگشتان دست، پاره شدن طناب، به هم خوردن تعادل سبد، ایست و معلق ماندن سبد در وسط مسیر به دلیل یخ‌زدگی، سرما، خوردگی یا پارگی طناب را به همراه دارد.

کولبرنیوز

Next Post

سراوان؛ زخمی شدن یک سوختبر بلوچ در سانحه جاده‌ای

ج مه 24 , 2024
یک سوختبر بلوچ بر اثر سانحه جاده‌ای در سراوان، زخمی شد. به گزارش کولبرنیوز، به نقل از منابع بلوچستان، روز پنج‌شنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۳، یک سوختبر بلوچ بر اثر واژگونی خودرو در محور ناهوک به سینوکان از توابع شهرستان سراوان، زخمی شد.هویت این سوختبر بلوچ، «فرهاد(فامیل نامشخص)» فرزند خالقداد، عنوان […]
photo 2024 05 24 12 18 47

You May Like