حسن‌آباد؛ گرفتار شدن یک خودروی سوختبر در رودخانه

یک خودروی سوختبر در رودخانه حسن‌آباد گرفتار سیلاب شد.

به گزارش کولبرنیوز بە نقل از رسانک، شامگاه پنجشنبه ١٠ اسفند ماه ۱۴۰۲، یک خودروی سوختبر در رودخانه روستای حسن آباد واقع در منطقه روتک میرجاوه گرفتار سیلاب شده ولی سرنشینان آن توانسته‌اند از خودرو خارج شوند.

گفتنی است که در پنج روز گذشته پانزده پارچه روستا از منطقه روتک از برق محروم بوده و علیرغم درخواست های مکرر شهروندان هیچگونه اقدامی از طرف مسئولان انجام نشده است. همچنین با توجه به سرمای هوا، این شهروندان با مشکلات جدی مواجه شده اند.

سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آوردەاند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند. با استناد به گزارش فعالین بلوچ در سال ۲۰۲۳ میلادی دستکم ۱۷۲ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ۴۲ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی که از این آمار ۱١ تن کودک بودند.

کولبرنیوز

Next Post

شریفه محمدی، فعال کارگری پس از ۸۶ روز بازداشت با اعضای خانواده‌اش ملاقات کرد

د مارس 4 , 2024
شریفه محمدی، فعال کارگری بازداشتی در زندان لاکان رشت، پس از گذشت ۸۶ روز از زمان بازداشت با اعضای خانواده‌اش ملاقات کرد. به گزارش کولبرنیوز، شریفه محمدی، فعال کارگری بازداشتی که علیرغم گذشت سه ماه از زمان بازداشت کماکان بصورت بلاتکلیف در زندان لاکان رشت نگهداری می‌شود، پس از ۸۶ […]
photo 2024 03 04 11 31 47

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی