جان باختن یک سوختبر بلوچ در شهرستان سرباز

جان باختن یک سوختبر بلوچ در پی واژگونی یک دستگاه خودرو وانت در شهرستان سرباز.

photo 2022 06 04 21 17 18

به گزارش رسیده روز شنبه چهارده خردادماه ١٤٠١ بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو وانت سایپا در شهرستان سرباز یک سوختبر جان باخت. هویت سوختبر کشته شده “علی دکالی” حدوداً ٤۵ ساله و ساکن شهرستان بُنپور احراز شده است.

بر اساس این‌گزارش این حادثه ظهر روز شنبه در حوالی روستای حیط (کارگاه) رخ داد که راننده خودرو وانت سایپا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است. گفته می‌شود علت این سانحه، انحراف و سپس واژگونی خودرو بر اثر پاشیده شدن گازويیل در کف جاده در مسیر تردد خودروها عنوان شده است.

در سال ۲۰۲۱ دستکم ۸٧ سوختبر هنگام سوختبری با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و یا بر اثر سانحه جان خود را از دست داده‌اند که از میان جان باختگان، سه مورد کودک زیر ۱۸ سال بوده‌اند. همچنین طی سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۱ سوختبر بلوچ به اشکال مختلف زخمی شده‌اند.

Next Post

در اقدامی تازه از سوی نهادهای امنیتی، شعبان محمدی و‌ مسعود نیکخواه از زندان سنندج به زندان اوین منتقل شدند.

ی ژوئن 5 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it بر اساس خبر منتشر شده از سوی شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، شعبان محمدی و مسعود نیکخواه دو عضو انجمن صنفی معلمان مریوان طی تماسی با خانواده‌هایشان اعلام کرده‌اند که به زندان اوین منتقل گردیده‌اند. نکته‌ی قابل تامل این‌جاست […]
photo 2022 06 04 22 20 45
Telegram Channel