جانباختن یک سوختبر در محور چابهار+ویدیو

یک سوختبر بلوچ بر اثر واژگونی و انفحار خودرو در حین تعقیب و گریز توسط نیروهای نظامی در محور چابهار جانش را از دست داد.

به گزارش رسیده بامداد امروز شنبه ۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، یک دستگاه خودرو سوختبر بر اثر تعقیب و گریز ماموران کلانتری ۱۲ و یگان امداد در محور چابهار دچار حادثه و آتش‌سوزی شد که راننده خودرو در شعله‌های آتش جان خود را از دست.
بر اساس این گزارش ساعت ۲:۱۰ بامداد امروز شنبه ١٢ فروردین‌ماه ١۴٠٢ ماموران کلانتری ۱۲ و یگان امداد در روستای تیس کوپان نوک‌آباد در ۷ کیلومتری چابهار یک خودرو پژو ۴٠۵ سوختبر را مورد تعقیب قرار دادند که منجر به واژگونی و انفجار خودرو شد و راننده‌ آن در حالی که زنده و مصدوم بود در شعله‌های آتش جان خود را از دست داد. ماموران نظامی بعد از واژگونی و آتش‌سوزی خودرو بدون توجه به وضعیت سوختبر محل را ترک کردند.

از هویت این سوختبر تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دسترس نیست.

سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آوردەاند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند.
با استناد به گزارش فعالین بلوچ در سال ۲۰۲۲ میلادی دستکم ۱۰۵ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ۵۲ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی شدند.

کولبرنیوز

Next Post

چگونه رژیم اسلامی به مردم ایران تحمیل شد؟

ش آوریل 1 , 2023
امروز شنبه ۱۲ فروردین، سالروز تحمیل رژیمی به مردم ایران است که “جمهوری اسلامی ایران” نام گرفت. ۴۴ سال پیش در چنین روزی مصادره کنندگان انقلاب مردم ایران به رهبری “خمینی”، طی نمایشی به نام: “همه پرسی از مردم ایران” حاکمیت جهل و خرافه و سرکوب خود را بر این […]
photo 2023 04 01 14 05 39

You May Like