ثمین نثاری و صبا اسکندری به منع موقت از تحصیل محکوم شدند

ثمین نثاری، دانشجوی دانشگاه خوارزمی توسط کمیته انضباطی این دانشگاه به یک نیمسال منع موقت از تحصیل و صبا اسکندری، دانشجوی دانشگاه تهران توسط شورای بدوی این دانشگاه به دو نیمسال محرومیت از تحصیل، با احتساب سنوات محکوم شدند.

photo 2023 06 23 09 59 11

به گزارش کولبرنیوز به نقل هرانا، دو دانشجو به منع موقت و محرومیت از تحصیل محکوم شدند. بر اساس این گزارش، ثمین نثاری، دانشجوی کارشناسی رشته تاریخ دانشگاه خوارزمی توسط کمیته انضباطی این دانشگاه به یک نیمسال منع موقت از تحصیل با احتساب سنوات محکوم شد. همچنین این دانشجو ترم قبلی خود را به دلیل ممنوع‌ الورودی از دست داده بود.
افزون بر این صبا اسکندری، دانشجوی مشاوره و راهنمایی دانشگاه تهران توسط شورای بدوی این دانشگاه از بابت اتهام “عدم رعایت پوشش اسلامی و یا ضوابط پوششی وزارتین” به دو نیمسال محرومیت از تحصیل با احتساب سنوات محکوم شد.

Next Post

اختلال شدید و گسترده اینترنت در شهرهای بلوچستان در سایه جو سنگین امنیتی

ج ژوئن 23 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it به گزارش حال‌وش امروز جمعه ۲ تیرماه ۱۴۰۲، همزمان با فراخوان‌های مردمی به اعتراضات، اینترنت در شهرهای بلوچستان از صبح امروز دچار اختلال شدید شده به طوری که ارتباط و برقراری تماس را برای شهروندان مخصوصأ در شهر زاهدان دشوار […]
photo 2023 06 23 11 17 08
Telegram Channel