تمدید قرار بازداشت امجد ساعدی فعال کارگری و مدنی شهر مریوان

قرار بازداشت امجد ساعدی فعال کارگری و مدنی اهل سنندج و ساکن مریوان به مدت ۱۵ روز دیگر تمدید شد. این فعال کارگری علیرغم گذشت ۳۰ روز از زمان دستگیری کماکان در بازداشت نهادهای امنیتی می‌باشد.

photo 2023 02 07 19 35 36

به گزارش کولبر نیوز روز دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، قرار بازداشت امجد ساعدی فعال کارگری و مدنی اهل سنندج و ساکن شهر مریوان برای ۱۵ روز دیگر تمدید شد. این در حالی است که نامبرده علیرغم گذشت ۳۰ روز از زمان دستگیری کماکان تحت بازجویی و بازداشت می‌باشد.
لازم به ذکر است نامبرده بیمار و نیاز مبرم بە دارو و درمان و معالجه در خارج از زندان دارد.

امجد ساعدی در جریان اعتراضات سراسری اخیر دو بار از سوی نیروهای امنیتی شهر مریوان بازداشت شده است.
روز دوشنبه ۲۸ شهریورماه ١۴٠١ امجد ساعدی و ریبوار کامرانی‌پور دو تن از فعالین مدنی شهر مریوان توسط نیروهای امنیتی بازداشت و بعد از پایان مراحل بازجویی از سوی نهادهای امنیتی آزاد شدند.
روز شنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ این فعال کارگری برای بار دوم از سوی نهادهای امنیتی بازداشت و از آن زمان تاکنون در بازداشت بە سر می‌برد.

کولبرنیوز

Next Post

جان باختن پنج سوختبر بلوچ در ایرانشهر+ویدیو

س فوریه 7 , 2023
پنج سوختبر بلوچ در ایرانشهر در پی تیراندازی نیروهای سپاه و دچار حریق شدنِ دو خودرو، جان خود را از دست دادند. به گزارش کولبر نیوز امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه ماه ۱۴۰۱، براثر شلیک مستقیم نیروهای سپاه به سمت دو خودروی سوختبر در شهرستان پهره (ايرانشهر) و دچار حریق شدنِ […]
photo 2023 02 07 20 42 38

You May Like