تلاش‌های مذبوحانه جمهوری اسلامی در قبال خانواده جان‌باختگان قیام ژینا

تلاش‌های مذبوحانه جمهوری اسلامی در قبال خانواده جان‌باختگان قیام ژینا

photo 2023 02 11 23 51 38

در حالی که قیام ژینا با شعار محوری زن، زندگی، آزادی همچنان و با تمام قوا در جریان است و تا رسیدن به اهداف خود و از میان برچیدن کامل جمهوری اسلامی خاموش نخواهد شد، جمهوری اسلامی نیز همچنان از هیچ تلاش و حربەای برای منحرف کردن و خاموش ساختن این خیزش فروگذار نمی‌کند.

بنا بە گزارشات رسیدە از شهر سقز، در روزهای گذشته در چند شهر مختلف کوردستان جمهوری اسلامی از طریق افرادی از سازمان اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران بهمراه نمایندگانی از شورای شهرها به دیدار خانواده جانباختگان اعتراضات سراسری اخیر رفته و بە این خانوادەها پیشنهاد کردەاند کە اسامی آنها را بە لیست “خانوادە شهدا” اضافه خواهند کرد و مشمول مستمری و کمک‌های معیشتی خواهند شد.
در جواب این پیشنهاد عوامل جمهوری اسلامی، خانواده عزیزان جانباخته قیام ژینا گفتەاند که به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی حاضر به چنین کاری نخواهند بود و حتی اگر دشواری و نیازی داشته باشند، آنها نه بە قاتلان فرزندان و عزیزانشان، بلکه به مردم و جامعەای که یار و همراهشان هستند تکیه خواهند کرد.

بخشی از جامعەی مدنی کوردستان همچنین خطاب به این عوامل رژیم اعلام کردەاند کە ما سالهاست نسبت و موضع خود را در رابطه با جمهوری اسلامی بعنوان یک رژیم اشغالگر روشن ساختەایم و همکاری افرادی را که به بازیچه و عامل این رژیم تبدیل شدەاند، هرگز فراموش نخواهیم کرد و روزی در دادگاه‌های مردمی بایستی در قبال خیانت و عمل‌هایشان جوابگو شوند.

کولبرنیوز

Next Post

مفقود شدن یک کولبر درمیان برف و کولاک در نوارمرزی بانه‌‌ + ویدیو

ی فوریه 12 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it تلاش چند ساعته کولبران برای پیدا کردن کولبر نوجوان ۱۸ ساله مفقود شده در میان برف و کولاک در نوارمرزی “کیله” بانه؛ عدم کمک نیروهای هلال احمر به کولبران به گزارش کولبر نیوز شامگاه یک‌شنبه ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۱، […]
photo 2023 02 12 13 54 30

You May Like