تصاویری از شلیک مستقیم نیروهای نظامی به خودروی حامل کولبران

طبق تصاویری که به دست کولبرنیوز رسیده است، شامگاه یکشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲، نیروهای نظامی، یک خودروی حامل کولبران را در مرز “کیله” بانه مورد شلیک مستقیم قرار داده‌اند.

بە گزارش کولبر نیوز، شامگاه یکشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲، نیروهای نظامی، یک خودروی حامل کولبران را در مرز “کیله” بانه مورد شلیک مستقیم قرار داده‌اند. این حادثه خسارات زیادی بە ااین خودرو حامل کولبران وارد کردە و هیچ تلفات جانی را در پی نداشته است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ٢٠٢٣ میلادی، جمعاً ٦١ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ١١ کولبر معادل (%۱٨) کشته و ۵٠ کولبر معادل (%۸٢) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۶١ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۴۲ مورد معادل (%۶۹) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

Next Post

سوسن بادوام، شهروند بهایی به چهار سال و یک ماه زندان محکوم شد

س آگوست 22 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it سوسن بادوام، شهروند بهایی ساکن رشت به ۴ سال و‌ یک‌ماه و هفده روز حبس تعزیری محکوم شد. به گزارش کولبر نیوز، سوسن بادوام، شهروند بهایی ساکن رشت از سوی شعبه سوم دادگاه انقلاب رشت به ۴ سال و یک […]
photo 2023 08 22 19 10 06
Telegram Channel