تداوم بی‌خبری از وضعیت آیدا مرادبهروزی و هستی محمدحسینی

با گذشت ده روز از زمان ناپدید شدن آیدا مرادبهروزی و هستی محمدحسینی هم‌چنان از سرونوشت این دو دانش‌آموز اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

589f9b17 6750 433d b75f 6681ab7c5b35

به گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه یازدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۲، آیدا مرادبهروزی و هستی محمدحسینی ساعت دوازده ظهر برای رفتن به مدرسه از منزل خارج شده‌اند و با وجود گذشت ده روز از زمان ناپدید شدن آن‌ها هیچ اطلاعی از سرنوشت این دو دانش‌آموز در دسترسی نمی‌باشد. عدم اطلاع از سرنوشت این دو نوجوان سبب تشدید نگرانی خانواده‌های آن‌ها شده است.

آیدامرادبهروزی فرزند سوری بابایی چگینی زندانی سیاسی و رضا مرادبهروزی زندانی سیاسی سابق است. بر اساس این گزارش، با وجود این‌که رضا مرادبهروزی به کلانتری، آگاهی، اداره اطلاعات و دادگستری اطلاع داده و پیگیر شده است، اما اقدام کافی و موثری برای پیدا کردن این دو نوجوان دختر و دانش‌آموز انجام نشده و تنها پاسخی که از این مراجع دریافت کرده، این بوده: «ما نمی‌توانیم آنها را پیدا کنیم».

دادستان و رئیس دادگستری محمدیه استان قزوین بنام فتح‌الله علی‌محمدی به سوری بابایی چگینی فعال حقوق زنان و کارزار حجاب بی‌حجاب که به اتهام سیاسی در زندان است گفته‌اند: بخاطر گم‌شدن دخترت اگر روسری بر سر کنی و حجاب داشته باشی و ابراز بخشش و ندامت کنی اجازه می‌دهیم با سند و پابند آزاد شوی و دخترت را پیدا کنی.

کولبرنیوز

Next Post

بانە؛ زخمی شدن دو کولبر با تیراندازی مستقیم و شکنجە نیروهای هنگ‌مرزی

ج فوریه 9 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it دو کولبر اهل شهرهای مهاباد و بانە در جریان شکنجە و تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانە مجروح شده‌اند. به گزارش کولبرنیوز بامداد جمعە ٢۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال با سلاح ساچمه‌ای به […]
شدن دو کولبر با تیراندازی مستقیم

You May Like