بیست و سومین روز اعتصاب غذای کمال لطفی پدر جانباخته رضا لطفی

کمال لطفی، پدر رضا لطفی از جانباختگان خیزش انقلابی اخیر، در سومین هفته اعتصاب غذای خود در زندان کامیاران به سر می‎برد.

photo 2023 06 10 11 49 14

به گزارش کولبرنیوز، کمال لطفی، پدر رضا لطفی از جانباختگان اعتراضات سراسری شهر دهگلان که در اعتراض به ادامه بازداشت خود از روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال جاری دست به اعتصاب غذا زده است، وارد بیست و سومین روز از اعتصاب غذای خود در زندان شد؛ او ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ بازداشت و به زندان کامیاران منتقل شد.

لازم به ذکر است که خانواده‌های دادخواه جانباختگان و زندانیان اعتراضات اخیر، با فشارهای شدید امنیتی روبرو هستند و بسیاری از این خانواده‌ها با تهدید و بازداشت مواجه شدەاند. در تازەترین اقدام نیروهای امنیتی برای تحت فشار قراردن خانواده‌های دادخواه، روز جمعە ١٩ خردادماه ۱۴۰۲، دو مینی‌بوسی که حامل خانوادە جانباختگان شهر سنندج و دیواندرە و دهگلان بود از سوی نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی بازداشت شدە و تاکنون هیچ خبری از مکان و وضیعت آن‌ها در دسترس نیست.

رضا لطفی، فرزند کمال لطفی، ۲۰ ساله، در تاریخ ۲۸ شهریورماه سال گذشته در جریان اعتراضات مردمی در دهگلان با تیراندازی مستقیم نیروهای امنیتی کشته شد.

کولبرنیوز

Next Post

مزدوران کارگرنما از اجلاس سازمان جهانی کار اخراج باید گردند!

ش ژوئن 10 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it صد و یازدهمین کنفرانس سازمان جهانی کار (آی ال او) از پنجم ژوئن (پانردهم خرداد) در شهر ژنوِ سوئیس شروع شده و تا ١۶ همین ماه ادامه خواهد داشت. هیئت‌هایی از ١٧٨ کشور شامل جمهوری اسلامی در این […]
IMG 20230610 151939 318

You May Like