بیانیه جوانان انقلابی کردستان- تقلای آخر رژیم او را در باتلاق سقوط غرق خواهد کرد

بیانیه جوانان انقلابی کردستان- تقلای آخر رژیم او را در باتلاق سقوط غرق خواهد کرد

جوانان انقلابی کردستان

حال که کابوس سقوط سرتاپای رژیم را گرفته است و حربه قدیمی تفرقه و پروپاگاندای جدایی طلبی و تبدیل شدن ایران به سوریه دیگر کارساز نیست، رژیم درمانده در حقیرانه‌ترین دم از حیات ننگین خود به دنبال نمایش اقتدار پوشالی نیروهای نظامی‌اش است.
تهدید دوباره احزاب کردستانی پس از حمله پهبادی و موشکی اخیر و لشکرکشی به مرزهای کردستان نه تنها او را از باتلاق سقوط نجات نخواهد داد، بلکه تقلای آخر او در این باتلاق خواهد بود.
آنچه امروز ما در خیابان‌های کردستان و ایران می‌بینیم، همبستگی و اتحاد برای درمان یک درد مشترک است. دردی که درمان مشترک دارد.
این یک مبارزه مشترک برای رهایی است.
تکرار اشتباه حمله به کمپ پناهندگان سیاسی و احزاب کردستانی در اقلیم کردستان، نه تنها رژیم را نجات نخواهد داد بلکه عزم ما جوانان انقلابی را بر ادامه این مبارزه دوش‌به‌دوش همه مردم ایران جزم‌تر خواهد‌کرد.
رژیم این را باید بداند که حمله به مقر احزاب خط قرمز جنبش انقلابی کردستان است، پاسخ کشاندن جنگ به مقر احزاب در اقلیم کردستان در کوچه و خیابان‌های سراسر ایران به شما داده خواهد شد.

پیروزی از آنچه که فکر می‌کنید به ما نزدیکتر است.

جوانان انقلابی کردستان
دوشنبه ۱٨ مهرماه ۱۴۰۱

کولبرنیوز

Next Post

کشته شدن یک کولبر در نوارمرزی پیرانشهر

س اکتبر 11 , 2022
یک کولبر اهل پیرانشهر با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی در مرز “کانی‌خدا”ی این شهر کشته شد. به گزارش کولبر نیوز شامگاه روز دوشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱، نیروهای نظامی رژیم در نوارمرزی “کانی‌خدا”ی پیرانشهر به سوی دسته‌ای از کولبران آتش گشودند که در نتیجه آن یک کولبر اهل پیرانشهر با نام […]
photo 2022 10 11 10 31 23

You May Like