بوکان‌؛ سه شهروند جهت تحمل حبس به زندان منتقل شدند

کاظم مام‌اسماعیل، حسین احمدی و یونس محمودزاده شهروندان اهل بوکان جهت اجرای حکم حبس خود بازداشت و به زندان این شهر منتقل شدند.

photo 2023 12 13 13 39 49

به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه ٢١ آذرماه ١۴٠٢، کاظم مام‌اسماعیل، حسین احمدی و یونس محمودزاده شهروندان اهل بوکان جهت اجرای حکم حبس خود بازداشت و به زندان این شهر منتقل شدند.
دی‌ماه سال ۱۴۰۱، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات این شهروندان از بابت اتهامات «عضویت در گروه‌های مخالف نظام و تبلیغ علیه نظام» در شعبه ١٠١ دادگاه کیفری بوکان برگزار شده بود. بر اساس حکم صادره توسط مرجع قضایی مذکور، کاظم مام‌اسماعیل به یک سال حبس، حسین احمدی به سه سال حبس و یونس محمودزاده به سه سال و هشت ماه حبس محکوم شده بودند.

در تاریخ هفتم شهریورماه ١۴٠١، این شهروندان توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به یکی از بازداشتگاه‌‌های امنیتی در ارومیه منتقل شده بودند. نهایتاً چندی بعد این شهروندان با تودیع وثیقه از زندان بوکان آزاد شدند.

Next Post

نوسود؛ زخمی شدن یک کولبر با تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی

چ دسامبر 13 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it یک کولبر اهل «تازه‌آباد سریاس» با تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی در مرز نوسود زخمی شد. به گزارش کولبرنیوز، شامگاه سه‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲، یک کولبر اهل روستای «تازه‌آباد سریاس» از توابع بخش شاهو شهرستان روانسر با تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی در مناطق […]
photo1702479560
Telegram Channel