بوکان؛ تداوم بازداشت و بی‌خبری از وضعیت حسن مردانی و لقمان پیشیار

حسن مردانی و لقمان پیشیار، شهروندان بازداشتی اهل بوکان، علی‌رغم گذشت بیش از پنجاه روز از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برند. بی‌‌خبری از سرنوشت این افراد، افزایش نگرانی خانواده‌های آن‌ها را در پی داشته است.

telegram cloud photo size 4 5829990459177549443

به گزارش کولبرنیوز حسن مردانی و لقمان پیشیار، شهروندان بازداشتی اهل بوکان، علی‌رغم گذشت بیش از پنجاه روز از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برند. بی‌‌خبری از سرنوشت این افراد، افزایش نگرانی خانواده‌های آن‌ها را در پی داشته است. 

بر اساس این گزارش، این دو شهروند از زمان بازداشت تاکنون تنها دو تماس کوتاه تلفنی با خانواده‌‌هایشان داشته‌‌اند و طی این دو مرتبه اجازه اعلام محل نگهداری به آن‌ها داده نشده است. بی‌‌خبری از سرنوشت این افراد منجر به افزایش نگرانی خانواده‌های آنها شده است.

شامگاه پنج‌شنبه ١٩ مردادماه ١۴٠٢، لقمان پیشیار و حسن مردانی دو شهروند اهل شهر بوکان توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت و بازجویی این شهروندان کرده‌اند. تا لحظه تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این دو شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

Next Post

ارمغان توافقنامه امنیتی ایران و عراق: سرنوشت مبهم پناهندگان سیاسی در اقلیم کردستان

چ اکتبر 4 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it توافقنامه امنیتی ایران، عراق و اقلیم کردستان وضعیت پناهجویانی را که از کردستان ایران به کردستان عراق رفته بودند مبهم‌تر کرده است. سه روز بعد از اولین سالگرد قتل حکومتی ژینا (مهسا) امینی، یعنی ٢٨ شهریور، آخرین فرصتی بود که […]
توافقنامه امنیتی ایران و عراق سرنوشت مبهم پناهندگان سیاسی در اقلیم کردستان
Telegram Channel