بوکان؛ احضار «متین حسنی» به دادگاه کیفری

«متین حسنی»، شهروند ساکن بوکان با دریافت ابلاغیه‌ای جهت دفاع از اتهامات انتسابی به شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو این شهرستان احضار شد.

متین حسنی به دادگاه کیفری

به گزارش کولبرنیوز، بر اساس احضاریه‌ای که اخیراً توسط شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو بوکان صادر و در تاریخ شانزدهم اردیبهشت‌ماه به «متین حسنی» ابلاغ شده است، از آقای حسنی خواسته شده تا در تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، جهت دفاع از اتهامات «اغوا یا تحریک مردم به جنگ و کشتار با یکدیگر به قصد برهم زدن امنیت کشور و تبلیغ علیه نظام» در شعبه مذکور حاضر شود.
متین حسنی، شهروند ساکن بوکان فروردین‌ماه ١۴٠۳، جهت اخذ آخرین دفاع در خصوص اتهام «تبلیغ علیه نظام» به دادسرای این شهرستان احضار شده بود.

متین حسنی سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲، وی توسط نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی در منزل خانوادگی‌اش بازداشت و پس از یک ماه با تودیع وثیقه از زندان بوکان آزاد شد.

وی در سن نوزده سالگی در جریان اعتراضات سراسری آبان ۹۸ در بوکان، با شلیک گلوله بینایی یک چشم خود را از دست داد.

کولبرنیوز

Next Post

سردشت‌؛ کشته شدن یک کولبر با تیراندازی مستقیم نیروهای سپاه پاسداران

پ مه 9 , 2024
یک کولبر اهل نلاس از توابع شهر سردشت با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در این شهر کشته شد. به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه بیستم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ نیروهای سپاه پاسداران در نوارمرزی سردشت با سلاح سنگین دوشکا یک کولبر را مورد هدف تیراندازی قرار داده و او را کشته‌اند. هویت این […]
2024 05 09 19.57.46

You May Like