بوکان؛ آزادی شش نفر از اعضای خانواده‌های دادخواه کوردستان

شش نفر از اعضای خانواده‌های دادخواه کوردستان به نام‌های احمد رحیمی، هاشم ساعدی، آرمان حبیبی، عبدالرحمان نصری به همراه دو راننده مینی‌بوس که در جریان بازگشت از دیدار خانواده‌های جانباختگان بوکان و سقز، بازداشت شده بودند، با تودیع قرار وثیقه از زندان بوکان آزاد شدند.

photo 2023 06 15 23 48 21

به گزارش کولبرنیوز به نقل از کانال تلگرام مادران انقلاب، روز پنج‌شنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۲، هاشم ساعدی، احمد رحیمی، آرمان حبیبی و عبدالرحمان نصری از اعضای خانواده‌های دادخواه کوردستان به همراه دو راننده مینی بوس، با تودیع وثیقه از زندان بوکان آزاد شدند.
روز جمعه ١٩ خردادماه ۱۴۰۲، در پی برگزاری تجمع اعتراضی شماری از خانواده های دادخواه بر سر مزار دانیال پابندی، نوجوان جانباخته در جریان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، تعداد زیادی از اعضای خانواده‌های دادخواه کوردستان از جمله حسین امینی، صدیق بهمنی، هاشم ساعدی، احمد رحیمی، آرمان حبیبی و عبدالرحمان نصری به همراه دو راننده مینی بوس به نام‌های جمال و جمیل (فامیلی نامشخص) که مسئولیت جابجایی خانواده‌های دادخواه به آرامستان آیچی سقز را عهده دار شدند، در مسیر برگشت توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بودند.

کولبرنیوز

Next Post

آتش سوزی در محل دپوی سوخت در سراوان

ج ژوئن 16 , 2023
یک مندی (محل دپوی سوخت) در منطقه گشت از توابع شهر سراوان دچار حریق شد. به گزارش کولبرنیوز به نقل از حال‌وش امروز جمعه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۲، یک محل دپوی سوخت در منطقه گشت از توابع شهرستان سراوان دچار حریق شد. به گفته منابع محلی : این آتش سوزی خسارت […]
Screenshot 2023 06 16 210836

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی