بوکان‌؛ آزادی حسن مردانی و لقمان پیشیار با تودیع قرار وثیقه

حسن مردانی و لقمان پیشیار دو شهروند اهل شهر بوکان با تودیع قرار وثیقه یک میلیارد تومانی برای هرکدام، موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شدند.

photo 2023 10 08 17 29 55

به گزارش کولبرنیوز روز یک‌شنبه ١۶ مهرماه ۱۴۰۲، حسن مردانی و لقمان پیشیار دو شهروند اهل شهر بوکان با تودیع قرار وثیقه یک میلیارد تومانی برای هرکدام، موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان شهر بوکان آزاد شدند.
روز چهارشنبه ١٢ مهرماه ۱۴۰۲، حسن مردانی و لقمان پیشیار، شهروندان بازداشتی اهل شهر بوکان پس از اتمام مراحل بازجویی از بازداشتگاه اداره اطلاعات ارومیه به زندان بوکان منتقل شده بودند.
بر اساس این گزارش، این دو شهروند در مدت زمان بازداشت تنها دو تماس کوتاه تلفنی با خانواده‌‌هایشان داشته‌‌ بودند و طی این دو مرتبه اجازه اعلام محل نگهداری به آن‌ها داده نشده بود. در مدت زمان بازداشت، بی‌‌خبری از سرنوشت این افراد منجر به افزایش نگرانی خانواده‌های آنها شده بود.

شامگاه پنج‌شنبه ١٩ مردادماه ١۴٠٢، لقمان پیشیار و حسن مردانی دو شهروند اهل شهر بوکان توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت و بازجویی این شهروندان کرده‌اند. تا لحظه انتشار این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این دو شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

Next Post

سخنی به مناسبت روز جهانی کودک؛ کودکان آسیب پذیرترین بخش جامعه

د اکتبر 9 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it آن‌چه که در ایران تحت حاکمیت رژیم اسلامی بر کودکان می‌گذرد با هیچ نقطه‌ای در جهان قابل مقایسه نیست. در چهل و چند سال گذشته ما با پدیده‌های فاجعه‌باری برای کودکان روبرو بوده‌ایم. کودکان کولبر، کودکان کار، کودکان سوختبر، کودکان […]
IMG 2995
Telegram Channel