بلاتکلیفی داود رضوی کارگر زندانی پس از گذشت ۸ ماه از زمان بازداشت

داود رضوی عضو هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران پس از گذشت بیش از ۸ ماه بازداشت کماکان در زندان اوین در بلاتکلیفی بسر می‌برد.

رضوی

به گزارش کولبر نیوز به نقل از سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، داود رضوی عضوی هیئت مدیره این سندیکا که ۵ مهرماه ۱۴۰۱ از سوی نهادهای امنیتی بازداشت شده است، با گذشت بیش از ۸ ماه کماکان در بازداشت نهادهای امنیتی و بلاتکلیفی به سر می‌برد.
خانواده این فعال کارگری روز دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ توانسته‌اند ملاقات حضوری با او در زندان اوین داشته باشند.
وضعیت جسمانی و سلامتی داود رضوی مناسب نیست. او سابقه بیماری گوارشی دارد و در مدت بازداشت به علت شرایط نامساعد زندان مبتلا به خونریزی معده شده است. که پیش‌تر با پیگیری خانواده جهت معاینه و درمان به بیمارستان خارج از زندان اعزام شده بود، اما به دلیل رفتارهای نامناسب و غیرانسانی نهادهای امنیتی با ایشان در بیمارستان، او از ادامه روند درمان انصراف داده و او را مجدداً به زندان منتقل کردند.
این بلاتکلیفی باعث نگرانی خانواده این فعال کارگری شده است، چرا که با توجه به پی‌گیری‌های فراوان انجام گرفته توسط خانواده و وکیل ایشان هنوز هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی نهادهای مربوطه به آن‌ها داده نشده است و فقط دادسرا به همسر ایشان گفته‌اند اگر جلسه رسیدگی به صورت فوری باشد تا دو هفته دیگر و اگر عادی باشد تا ۳ ماه دیگر برگزار خواهد شد.
به گزارش سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، به دنبال انتقال داود رضوی به اندرزگاه ۶ زندان اوین، مجدداً درخواست بررسی و رسیدگی به شرایط گوارشی توسط ایشان به مسئولین ارائه شده است و در پی تماسی تلفنی که داوود رضوی داشته است، به خانواده خود اعلام کرد که مسئولین زندان فردا پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ او را جهت ادامه درمان به مراکز درمانی اعزام خواهند کرد.

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن یک سوختبر بلوچ در زابل + ویدیو

پ آوریل 27 , 2023
یک سوختبر بلوچ بر اثر واژگونی خودرو در محور زابل به سفیدآبه زخمی شد. به گزارش رسیده چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، یک سوختبر بلوچ بر اثر واژگونی خودرو در محور زابل به سفیدآبه مجروح شد. هویت این سوختبر “محمد‌” (فامیلی نامشخص) می‌باشد.به گفته منابع محلی، مسیر زابل به سفیدآبه بدلیل […]
Screenshot 2023 04 26 220111

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی