بستن جاده توسط مردم رشیدآباد دیواندره در اعتراض به آمار بالای تصادفات در این منطقه

مردم روستای رشیدآباد از توابع دیواندره در اعتراض به میزان بالای تصادفات در این محور و بی‌کفایتی مسوولان در ساماندهی این نقطه حادثه خیز، جاده مواصلاتی دیواندره به سقز را بستند.

photo 2022 09 03 12 19 43

به گزارش رسیده به کولبر روز جمعه ۱۱ شهریورماه ۱٤۰۱، مردم روستای رشیدآباد از توابع دیواندره در اعتراض به تصادفات متعدد در این محور و بی‌کفایتی مسوولان در ساماندهی به این نقطه حادثه خیز، جاده مواصلاتی دیواندره به سقز را بستند.

بنابه گزارشات، مردم روستای رشیدآباد در اعتراض به اینکه هرساله تعداد زیادی تصادف در این مسیر به دلیل نبود زیرگذر رخ می‌دهد مسیر تردد خودروها را از این محور مسدود نمودند. مردم روستای رشیدآباد که در ۴ کیلومتری دیواندره به طرف سقز و در مسیر اصلی واقع شده، در سال‌های اخیر شاهد حوادث ناگواری در این مسیر بوده‌اند. گفتنی است که تعدادی از مردم این روستا بر اثر تصادفاتی که در مسیر ورودی رشیدآباد صورت گرفته است یا عضوی از بدن یا به طور کلی جان خود را از دست داده‌اند.

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن سه کولبر در نوارمرزی بانه و سردشت

ش سپتامبر 3 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it سه کولبر اهل شهرستان‌های سردشت و بانه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه و سردشت زخمی شدند. به گزارش رسیده به کولبر نیوز روز جمعه یازدهم شهریورماه ۱٤۰۱، دو کولبر اهل شهرستان بانه با نام‌های “رزگار […]
photo 2022 09 03 13 19 36

You May Like