برگزاری مراسم ۸ مارس روز جهانی زن در بانه

برگزاری مراسم ۸ مارس روز جهانی زن در بانه

امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفندماه ١۴٠١، مراسم روز جهانی زن توسط جمعی از زنان و‌ مردان آزادی‌خواه و برابری‌طلب در شهر بانە برگزار گردید. مراسم با شعار «زن زندگی آزادی» آغاز و سپس با سرودی کە توسط یکی از زنان حاظر در مراسم اجرا گردید، ادامە یافت.
در ادامه، شرکت‌کنندگان حاضر در مراسم برای ادای احترام به همه جانباختگان راه آزادی و برابری و نیز جانباختگان انقلاب زن زندگی آزادی یک دقیقه سکوت اختیار کردند.
سپس تاریخچه مختصری از ۸ مارس توسط یکی دیگر از حاضرین خوانده شد. در ادامه شرکت‌کنندگان به بحث و گفتگو پیرامون انفاقات اخیر و مسمومیت دختران دانش‌آموز پرداختند و این عمل جنایتکارانه و کاملا سازمانیافته را به شدت محکوم کردند و رژیم آخوندی جمهوری اسلامی را عامل آن دانستند. آنها همچنین تاکید کردند که این جنایتها توسط مردم بی‌جواب نخواهد ماند. در آخر مراسم با قرائت چند قطعه شعر به یاد و خاطرەی جانباختگان انقلاب ژینا پایان یافت.

کولبرنیوز

Next Post

زنان کولبر: کار پرتلاطم، زندگی‌های سوگ‌ناپذیر و مقاومت

س مارس 7 , 2023
نویسندە:  آسو جواهری یک مریم: پس از بوق دوم تلفن را پاسخ داد. نامم را گفتم تا اگر هماهنگی گفت‌وگوی تلفنی‌مان را فراموش کرده، به او یادآوری کنم، اما یادش بود. گفتم روایتش را با نام خودش بازگو نخواهم کرد، اما گفت مشکلی با این کار ندارد. مریم[1] 43 سال دارد و […]
aso javaheri

You May Like